Totalul afișărilor de pagină

21 dec. 2020

Misiunea ta, de a-ți face munca interioară...


 

Luna decembrie este extraordinară din punct de vedere energetic; niciodată nu a curs atâta Lumină pe Pământ.
Fie că treceți prin curățări energetice intense, că ies la suprafață vechi traume sau emoții de vibrație joasă, fie că experimentați stări de grație, toate fac parte din procesul Ascensiunii.
Niciodată nu am fost mai optimistă cu privire la direcția în care ne îndreptăm ca umanitate, pe cât sunt de optimistă acum. Nu contează ce informații/ „adevăruri oficiale” sunt transmise pe toate canalele, nu contează ce povești bazate pe frică ni se spun, am deplină încredere în noi, ca și colectiv.
Noi, Lucrătorii în Lumină/ Cei care arată Calea, facem o treabă foarte bună, indiferent că sunteți conștienți de asta sau nu.
Eu văd anul 2021 ca fiind cel mai bun an al vieții noastre.
Eu văd cum noi, cei treji din punct de vedere spiritual, lucrăm împreună, cum suntem o forță și depășim orice obstacol, spulberăm orice încercare de a fi blocați care vine din exterior.
Noi ne-am făcut munca interioară și suntem pregătiți pentru anul 2021. Și dintr-un punct de vedere, am făcut această muncă interioară pentru noi înșine, însă dintr-un alt punct de vedere, am făcut-o pentru colectiv.
Pentru că acum este vorba despre umanitate, ca și colectiv.
În această viață umană a fost vorba despre a-ți aminti de Misiunea ta, de a-ți face munca interioară, a te pregăti pentru a parcurge Călătoria Ascensiunii printre primii și apoi a ajuta/ asista și restul colectivului să ascensioneze.
Asta facem noi acum. De asta am venit noi pe Pământ în această viață.
Desigur, există nenumărate alte motive pentru care un suflet alege să experimenteze o viață umană, însă motivul pentru care noi, Lucrătorii în Lumină / Cei care arată Calea, am venit pe Pământ, este aceasta. Noi am venit pe Pământ special pentru aceste vremuri. (Lorie Ladd)PRELUAT MIHAELA DAN .
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu