Totalul afișărilor de pagină

28 dec. 2020

Este necesar ca noi să fim atenți la ceea ce simțim...


 

Este necesar ca noi să fim atenți la ceea ce simțim, în primul rând. În opinia mea, în special în Occident, unde există atâta tehnologie, trăim o viață foarte „audio-vizuală”, ca să spun așa. Am căzut în această capcană și ne-am deconectat de la celelalte simțuri ale noastre.
Noi avem cinci simțuri (văz, auz, miros, gust, simtul tactil) și din ceea ce constat, ne mutăm din ce în ce mai mult către audio-vizual și devenim tot mai mult dominați de minte; ne-am pierdut legătura cu celelalte 3 simțuri: cel al atingerii umane, mirosul și gustul.
Când suntem stresați organismul nostru intră într-o stare de alarmă/ de tipul „luptă sau fugi” și 95% dintre oameni trăiesc în această stare de frică, într-un tipar defensiv. Cele mai multe dintre alegerile noastre, că suntem conștienți sau nu, le facem din frică, le facem ca să ne ferim/ protejăm, să evitam/ scăpam de ceva.
Când eu am conștientizat acest lucru, când am început să ies din acea stare de continuă frică, viziunea mea s-a extins din ce în ce mai mult și viața mea a devenit tot mai frumoasă.
Eu mă gândeam întotdeauna la ce ar putea merge rău și-mi construiam strategii de apărare, dar de cele mai multe ori, lucrurile acelea de care mă temeam și la care mă gândeam atât de mult timp și pentru care îmi făceam atâtea griji nu se întâmplau.
În acea perioadă eram stresat, eram sensibil din punct de vedere emoțional, dar eram și imatur din punct de vedere emoțional.
Sursa: Joseph Delaney
 Traducerea: Mihaela Dan
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu