Totalul afișărilor de pagină

15 feb. 2015

Este o experienta de viata unica...

Universul mi-a intins o mana cand m-a indreptat catre Reiki si acum ma simt in bratele lui. Experientele traite la cursuri  si intanirile de Reiki sunt greu de exprimat in cuvinte. De ce ? Pentru ca este fantastic tot ce se intampla cu mine. Am facut doi pasi intr-unul, vindecare si fericire, asta simt...asta simt si cei din jurul meu. Multumesc Universului ca ma ajutat sa o intalnesc pe Victoria.In primul rand vreau sa -i multumesc pentru onoarea pe care mi-a facut-o in a ma initia pe linia Reiki Usui...am fost deosebit de patrunsa de profesionalismul, integritatea, discernamantul si dragostea cu care ne-a impartasit informatiile.In timpul initierilor am trait emotii si senzatii la intensitati diferite si imi este greu sa pun pe hartie ceva ce nu pot descrie in cuvinte. Am simtit deschidere dupa fiecare initiere,parca toate celulele imi zambeau. Acum stiu ca Reiki este o arta de purificare a spiritului sau mai bine zis a tot ce tine de fiinta mea, pe care mi-am luat angajamentul sa o practic.Ceea ce trebuie spus,este ca nu eu vindec,ci numai Dumnezeu o face.Eu nu fac decat sa ajut sa revin la starea naturala a organismului,aceea de autoreglare si autoregenerare.
Ceea ce trebuie să înțelegem este că nu eu vindec, numai Dumnezeu o face. Eu nu fac decât să te ajut să revii la starea naturală a organismului, aceea de regenerare și autoreglare

Copy and WIN : http://bit.ly/copynwin
Terminind cele 3 grade de Reiki,pot spune ca am avut rezultate deosebite.Multumesc Victoria,pentru tot sprijinul acordat,atat mie cat si intregii grupe,iti multumesc pentru oportunitatea oferita de a practica Reiki.Am invatat si mi-am imprimat in minte constiincios tot ce mi-a oferit d-na Victoria Mocanu Gheorghita...am avut rezultate  incepand cu membrii familiei,cea mai mare realizare a mea fiind sotul meu care in urma unei operatii de laringe abia scotea cateva sunete.Dupa multe terapii cu palmele pe care le-am facut cu multa daruire si iubire,acum sotul meu poate sa comunice aproape la fel ca inainte si bineinteles nu ma opresc aici..Alt caz cu care pot sa ma mandresc,este vorba de o prietena din Focsani,care in urma unei histerectomii de acum 6 ani a ramas cu dureri ingrozitoare de picioare, plus vezica urinara afectata rau.I-am facut doua saptamani ,de cate doua ori pe zi terapie la distanta si am fost foarte fericita cand prietena mea m-a sunat bucuroasa ca a scapat de necaz si se simte alt om.,ca poate sa mearga la plimbare oricand si oricat.Toate astea ma fac fericita si implinita ca am contribuit si eu acolo putin la fericirea unui om.Un alt caz pe care la prima vedere nu am vrut sa-l iau  si in prima secunda am trimis-o la medic,perntru ca in Reiki nici medicul nu trebuie neglijat,chiar daca faci un tratament nu trebuie sa renunti la el...a fost o cunostiinta  care de cate ori o vad ii amintesc ca este o inconstienta.Acum 10 ani nici eu nu am inteles bine, ia intrat in partea stanga a burtii,ea zice o fasie mica de scoarta de copac si de atunci a stat cu acel corp strain in burta.Eu daca eram in locul ei cred ca rupeam usa de la spital.Nu stiu ce sa mai zic...in fine la insistentele doamnei i-am facut terapie cu palmele si intr-o saptamana sa rezolvat.Am sa pun cateva poze:prima este cu ce a zis doamna ca ia intrat in burta,a doua fotografie cum arata acea rana dupa 2 zile si ultimele doua, in faza de vindecare.
Acesta cunostiinta a mea pot sa spun ca a fost curajoasa sau a avut incredere in mine.Luni dimineata a venit la mine bucuroasa,cu un buchet de flori si cu un multumesc din inima care  m-a miscat enorm.M-am simtit putin vinovata ca am refuzat-o prima oara,dar acum sunt multumita ca ceea ce am invatat a functionat.
In ceea ce priveste modul cum se simte la terapie, intr-adevar este ceva deosebit.Energia urca imediat pe coloana, inima se deschide si circuitul energetic cu palmele se realizeaza,am sentimentul ca toata terapia se realizeza in inima spirituala,omul simte cum energia, nu numai ca a lucrat pe locul pe care tineam palmele, ci s-a si deplasat automat in locurile cu “probleme”,iar in cazul doamnei  energia, nu numai ca a lucrat pe locul pe care tineam palmele, ci s-a si deplasat automat in locurile cu “probleme”.In luna martie ma voi initia in Karuna Reiki si astept cu nerabdare sa ma intalnesc cu colegii de grupa si bineinteles cu Maestra mea. Multumesc Victoria,pentru tot sprijinul acordat,atat mie cat si intregii grupe,iti multumesc pentru oportunitatea oferita de a practica Reiki. Este o experienta de viata unica. Multumesc frumos!Iti multumesc Doamne pentru ceea ce sunt,pentru ca ma simt ca o scanteie din lumina Tatalui...multumesc entitatilor de lumina care imi dau intelepciune si putere sa merg pe calea luminii.Inca o data multumesc din suflet maestrei mele Victoria care m-a ajutat,asistat , invatat si pentru care am toata pretuirea.



 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu