Totalul afișărilor de pagină

31 mai 2015

Dincolo de vălul minții ...


"Dragii mei dragi, am observat ieri cum foarte mulți mai aplică concepte vechi la situații/energii noi și se plâng că nu văd a se manifesta schimbarea. Păi, dacă atunci când curge apa, tu o iei în același vas, cum ai vrea să ia o altă formă? Am folosit acest exemplu pentru a fi mai sugestiv, pentru că după cum bine știm cu toții, fluidele iau forma vasului în care se află. Deci, dacă tu oferi același cadru de manifestare, cum să poți observa schimbarea? Dacă nu schimbi nimic în modul în care privești lucrurile, nu cercetezi ce poate fi dincolo de aparență, cum să vezi ce diferă?
Mi-am exprimat ieri pe facebook o nedumerire legată de faptul că atunci când oamenii se simt ”atacați”, și acest sentiment provine din te miri ce, în funcție de nivelul lor de înțelegere vor avea reacția de a răspunde atacului din mintea lor, încercând să atace la rândul lor și să jignească, dând sfaturi pe care le vor răutăcioase și jignitoare. Am făcut remarca că sfătoșenia este o boală de care suferă atât de multă lume, încât oamenii nici măcar nu-și dau seama că dau sfaturi necerute și că se implică în situații pe care nici măcar nu le cunosc, nu mai vorbesc de faptul că nu-l/o cunosc nici pe persoana căreia se grăbesc să-i dea sfaturi.
Dragii mei, este o tară pe care este mai mult decât necesar să o conștientizați și la care să-i dați drumul. Prin această sfătoșenie nu faceți altceva decât să statutați și mai mult tiparele de care vreți să scăpați, pentru că sfaturile provin din minte, din experiența trecută, veche, nu din inima voastră. Inima nu dă sfaturi, inima dă iubire. Inima nu interpretează, nu clasifică și nu ia partea nimănui, ci dă iubire tuturor.
Apoi, nu sunteți imparțiali în momentul în care cunoașteți (mai bine zis așa credeți voi) una dintre părți și atunci când mai și aveți simpatie pentru ea, NU veți fi echidistanți. Când mai și simțiți nevoia să luați partea uneia dintre persoanele implicate într-o discuție/controversă alimentați energiile contradicției. Cum vei putea trimite, lucrătorule în lumină, iubire necondiționată întunericului din tine manifestat prin cei care îți ies în cale, dacă tu ești în minte și judecată și nu în inimă?
Ieri am făcut un lucru care, spun eu, nu-mi este caracteristic: am ”băgat în corzi” două persoane. Una dintre ele mi-a aruncat niște sfaturi gratuite, s-a șters dintre prietenii mei și m-a blocat. Ok. Este perfect așa în acest moment. Cealaltă însă, a rămas și a susținut discuția/contradicția. M-am mirat de stoicismul ei, mai ales că am supus-o unui tir destul de nemilos în scopul de a o face să vadă singură și să verbalizeze unele aspecte care o blochează în a vedea măcar o parte din pietroaiele care-i barează calea.
Dacă am reușit sau nu, asta nu mai depinde de mine, ci numai de ea. Tot timpul discuției/contradicției noastre, i-am trimis iubirea necondiționată și încurajarea de ”hai că poți, ”scuipă” afară ceea ce ai nevoie să vezi/conștientizezi!” Nu a fost ușor pentru nici una dintre noi două, deoarece provocările minții au fost prezente. Nu i-am permis minții mele să intervină și nu am ieșit din starea de iubire. Îmi doresc din toată inima ca acel aspect al Divinului să fi găsit ceea ce căuta: o cale de-a ieși din minte și tiparele ei.
Un alt aspect, care mi-a îngreunat ”misiunea”, a fost atitudinea celor care îmi sunt foarte dragi, dar pe care am să-i mustrez puțin. Dragii mei, nimic nu este întâmplător, și atunci când o situație vine spre tine, ea vine cu un scop. Vrea să te învețe ceva, să te testeze sau să te valideze. Nu vine în mod gratuit.
Acum, vă spuneam ieri într-o altă postare, că a sosit momentul în care să ne luăm în serios rolul de învățători/conducători ai și către o nouă lume. Suntem testați în toate felurile posibile, și voi știți că cel care ne testează este Sinele nostru. Că noi singuri ne punem în situații dificile pentru a ne verifica și valida în această ipostază. Este foarte ușor să ”predai” la clase bune, avansate. Dar noi, lucrătorilor în lumină, nu am venit să predăm la clasele avansate ci la clasele de repetenți. La acei repetenți pe care Mama Pământ, Lady Gaia, i-a primit în inima sa cu eoni și eoni în urmă.
Mă adresez vouă, celor ce ȘTIȚI ce spun. Suntem aici pentru a ne măsura cu ei. Pentru a ne afirma propria noastră lumină, înțelepciune, iubire, compasiune și putere. Nu ne-am trezit și nu ne-am pregătit atâta amar de vieți pentru a ne aduna în clubulețe ci pentru a ieși în lume și a arăta cine suntem noi cu adevărat. Noi toți. Astfel încât și cei care mai au îndoieli să se poată vedea pe ei înșiși în noi. Pentru că noi suntem ei și ei sunt noi.
Dacă mie îmi este scoasă în cale o situație provocatoare, este pentru că eu așa am ales. Onorați-mă pe mine și pe cea/cel implicat prin ne-amestecul vostru. Trimiteți lumină, iubire necondiționată și focul violet în situația pe care o vedeți pentru a ridica vibrația situației. Se va simți, va face diferența, vă asigur. NU vă mai implicați în a lua partea unuia sau altuia pentru că atunci ați ieșit din echilibrul și centrul vostru, din inima voastră și ați intrat în minte. Și atunci ne-am învins singuri, nu mai avem nevoie de nici un adversar.
ORICE, ORICE vi se arată, înfățișează, NU ieșiți din centrul vostru, din inima voastră pentru că nimic nu este așa cum pare. Cei care știți că mă adresez vouă, și sunteți mulți deja, înțelegeți că
ACUM A SOSIT TIMPUL
Să FIM Cine Suntem Noi cu Adevărat.
Nu vă temeți să FIȚI Cine Sunteți pentru că într-adevăr ceea pentru ce am venit, este AICI ACUM.
Vă iubesc din toată inima. Vă simt iubirea, simt ”alianța”/unitatea noastră de dincolo de tot ceea ce este iluzie, rămâneți în inima voastră, în iubirea necondiționată și vom fi ceea ce Suntem de fapt: cea mai mare Forță existentă în univers, IUBIREA din care suntem plămădiți."
-articol publicat de 


 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu