Totalul afișărilor de pagină

14 mai 2015

EU SUNT ...

Eu sunt...ceea ce vibreaza in mine !
Eu sunt Creatie si Creator si port in mine darul divinitatii il recunosc si il manifest.
 ...tot ceea ce este ,element si parte din elementele cerului,pamintului si dincolo de ele.
Eu sunt ceea ce vezi in mine iar tu esti eu .
....aici si acum si voi fi caci sunt nelimita si nemurire
Eu sunt ochiul prin care te recunosti ca fiindu-mi suflet,gand ,cuvint si manifestare.
...ceea ce sunt si ma iubesc asa cum sunt si cu tot ceea ce sunt
Eu sunt lumina intrupata in corp ,eu sunt pacea ce o vreau in lume ,eu sunt cuvint reflectat in actiune,eu sunt iubire.
....chemare catre sufletul tau sa te stii in sufletul meu
Eu sunt Univers in mine si in tine si in Dumnezeu.
-sursa-http://absoluteinsideyou.blogspot.ro/-
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu