Totalul afișărilor de pagină

11 nov. 2015

DESPRE JUDECATA DE APOI....

"O sa ating asa in trecere, un subiect pe care l-am """discutat "" cu doamne-doamne...
L-am prins intr-o dispozitie plina de umor, ghidus si dornic sa-mi arate niste lucruri interesante..
Ce a urmat o sa transpun aici...
Stiti si voi, dragi minuni ca uneori ne-am gandit asa, pe parcursul vietii la judecata de apoi...
Ei bine, in stilu-i caracteristic, divinitatea mi-a spus urmatoarele :
Draga mea iubita, ce-ti imaginezi tu acolo, este departe de ceea ce se intampla..
Eu nu judec pe nimeni , asa cum voi vi-o imaginati..
Cand veniti la mine, la sfarsitul vietii, va asteptati sa va judec si sa va dau peste degete cu nuielusa, insa aici, descoperiti cu totul altceva..
Prima intrebare pe care mi-o puneti, este "DOAMNE, unde ai fost tu, cum de nu te-am cunoscut? "'
Draga mea, a spus cineva o vorba mare"" acolo unde priviti, sa stiti ca acolo sunt eu""
Eu nu am fost niciodata ascuns, am fost MEREU LA VEDERE..
mda..la vedere..
Cersetorul din colt, eu am fost, soacra ta cea cu limba ascutita, eu am fost, copilul tau, aerul, criminalii, violatorii, tot eu am fost...
Sunt PESTE TOT...
Atunci cand va maniati pe cineva, pe MINE va maniati, cand judecati pe cineva pe mine ma judecati..
Stiu , de multe ori credeti ca sunteti indreptatiti, insa daca va ganditi si vedeti ca EU stau in fata voastra, oare m-ati mai injuura, m-ati mai scuipa, mi-ati mai spune vorbe usturatoare? emoticon smile
Acum la acea intrebare pe care voi mi-o puneti eu va raspund "" m-ati recunoscut oare, pe mine, in multiplelele mele forme pe care eu le-am luat in jurul vostru?m-ati recunoscut? ""
Ei bine, NU..nici nu am fost departe, nici nu am fost ascuns..insa nu m-ati vazut  :)Draga mea, spunand acestea , sa vezi ce ochi mari fac spiritele ajunse la mine ....   :)
Si totusi nici asa, eu nu le judec..
Doar ca ele vor simti adanc in ele, orice durere pe care mi-au pricinuit-o ca fiind a lor..
Suferinta pe care a simtit-o copilul ce a fost batut, deznadejdea pe care a simtit-o cineva pe care l-am hartuit, durerea pe care o simte cineva caruia i-am intors spatele...
Fiecare le va simti ca fiind ale lui..
De ce?
PENTRU CA ASA CUM EU AM FOST PESTE TOT IN JURUL VOSTRU, ASA AM FOST SI IN INTERIORUL VOSTRU... iar voi simtiti asta, fiind UNA CU MINE... nu exista separare intre mine si voi, si tot ceea ce ati facut, voua v-ati facut :))))))
..
In acel moment mi-au trecut prin minte anumite situatii in care eu am actionat crezand ca am dreptate si am simtit ca toata acea manie , am indreptat-o catre DUMNEZEU, si sa stiti, ca nu prea mi-a placut...
...
Insa divinitatea radea in continuare... mi-a spus sa nu-mi fac griji si sa nu ma invinuiesc prea tare, caci oricum totul este un joc...
Si ca el nu sufera niciodata  <3
Mi-a mai spus si faptul ca nu el trimite inapoi spiritele pe pamant, ci ele singure traind durerea pe care au pricinuit-o altor oameni, se reintorc singure caci in puritatea in care se afla cand privesc aceste lucruri, doresc sa se inapoieze si sa reaseze ENERGIILE pe care ele singure le-au dezechilibrat...
Cu toate ca ele stiu ca totul este un joc, ca este un vis, prefera fiecare sa se intoarca si sa lucreze la rearanjarea energiilor..
Este un joc cu energii emoticon smile
Vor sa aduca in campul PAMANTULui mai multa energie de iubire, de bucurie, de liniste si incet-incet sa ajute planeta sa-si ridice/sa-si modifice propriile energii pentru a o ajuta sa treaca la un alt nivel al jocului si ele/spiritele sa se joace astfel cu alte vibratii  :)Recunosc ca SCENA JUDECATII mi se parea ca acum, este altfel, si mi se arata intr-o alta culoare...
Mi-am luat ramas bun deocamdata de la ghidusa DIVINITATE si am cazut putin pe ganduri  :)"
-sursa- https://www.facebook.com/laura.averchi-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. NAMASTE ! Draga mea ,te rog ,ca altă dată,cînd vrea EL, să-l întrebi dacă religia ajută spiritualitatea şi dacă ,DA, ce rol are-dacă are vreun rol , SPOVEDANIA ÎN FAŢA PREOTULUI deoarece munca mea spirituală nu vorbeşte nicăieri de destăinuirea vieţii personale sau a unor lucruri care doar tu le şti şi nu vrei să le împărtăşeşti nici preotului pentru că ai o mică sau deloc încredere întrun om ,în definitiv. De multe ori am vrut să merg să mă spovedesc ,după ce ,pătruns de scrierile SFÎNTULUI NOSTRU ARSENIE BOCA am decis că n-ar fi rău să mărturisesc cuiva viaţa,gîndurile,faptele mele ,nu că aş fi un păcătos dintre cei mai păcătoşi ci pentru că undeva scria că nu te poţi desprinde uşor de viaţa materială fără a te spovedi. De altfel în scrierile spirituale nici despre păcat nu se spune, se zice doar că este o experienţă de care sufletul avea nevoie,căci din acest motiv a venit aici,ca să experimenteze,să tragă învăţăminte şi să-şi însuşească LECŢIA ! Ce-mi poţi spune ,TE ROG despre toate acestea deoarece sînt întro continuă dilemă. NAMASTE ŢIE SUFLET MINUNAT. GeorgedeDrobeta îţi MULŢUMEŞTE !

    RăspundețiȘtergere