Totalul afișărilor de pagină

23 nov. 2015

Toate bolile apar in urma unui conflict...

Toate bolile apar in urma unui conflict,soc emotional sau traumatism constient sau inconstient.Stiind acest lucru repetam mereu "accept sa am grija de corpul meu fizic,pentru a avea o sanatate mai buna."
Boala karmica
Vin pe pămant ca să evoluez.
Am experienţe de trăit pentru a ajunge la o transformare interioară.
Dacă vin pe lume cu o infirmitate, inseamnă adesea că lucrurile nu au fost reglate in vieţile anterioare.
Accept să trăiesc experienţa respectivă – acesta este primul pas spre vindecarea fizică şi emoţională.
Bolile ereditare:
In sens medical maladiile ereditare se transmit prin gene provenind din celulele reproductive ale unuia sau ambilor parinti,in fapt daca vorbim de ereditate,vorbim de ganduri,emotii sau conflicte interioare ale parintilor sau bunicilor,care nu au fost reglate.De pilda se spune ca : Diabetul este ereditar in familie daca l-au avut unul dintre parinti sau bunici,dar stiati ca si tristetea este ereditara.
Vindecarea :
Accept responsabilitatea emotiilor mele.Deschid poarta posibilitatii de vindecare fizica,urmare a vindecarii emotionale,constientizez ca totul e posibil!
Boli autoimune:
O boala auto-imuna se caracterizeaza prin faptul ca sistemul meu umanitar agreseaza organismul meu ,in acest caz am impresia ca viata mea e goala si ca nu merita traita.
Ma devalorizez si ma culpabilizez pentru anumite erori comise in trecut.
Exista anumite lucruri in personalitatea sau in fizicul meu pe care le detest,nu le pot suporta.Luam adesea decizii in functie de asteptarile altora.
Se pare ca nu consideram ca meritam sa fim fericiti.Gandurile,starile,emotiile mele,credintele negative ne ataca corpul,ne autodistrug.
Vindecarea:
Accept sa primesc fiecare parte a fiintei mele in dechidere si iubire neconditionata.
Ma detasez de asteptarile si valorile societatii pentru a-mi putea construi propriile puncte de referinta,incetez orice forma de agresiune impotriva Fiintei care sunt.
Ma conectez cu puterea mea de creatie si vindecare care hraneste si intareste imunitatea mea naturala.

-sursa-Rugaciuni catre INGERI-

 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu