Totalul afișărilor de pagină

3 iul. 2016

L-am regasit pe Dumnezeu prin Reiki...

L-am pierdut cand l-am renegat.Mi-am permis sa-l reneg atunci cand a luat-o pe MAMA la EL.Aveam 10 ani si nu stiam decat ca Dumnezeu e bun si drept.Si atunci cum sa i-mi ia MAMA,m-am suparat..si am zis ca nu exista.Si nu a mai existat in viata mea care s-a derulat intr-o ceata timp de 10 ani cu mai multe rele decat bune pe care oricum le-am trecut la vechituri(si nu pastrez vechiturile).
Doar ca a venit momentul '89 in viata mea si am vazut cotitura.Nu stiam cum sa reactionez si nedormind o noapte si intrebandu-ma ce sa fac,mi-am adus aminte de DUMNEZEU si L-am rugat sa ma ajute.Dupa 10 ani.Iar EL m-a ajutat sa aleg ceea ce trebuia atunci si care s-a dovedit a fi calea cea mai buna pentru mine.
Dar nu stiam cum sa relationez cu EL si mi-a fost rusine ca L-am uitat.I-am cerut iertare,iar EL m-a iertat si mi-a aratat drumul pe care sa merg.
Am incercat sa il cunosc mai bine si m-am dus la biserica,dar nu L-am gasit acolo.Ma simteam ca un orb care bajbaie pe langa ziduri.I-mi doream asa de mult sa Il cunosc dar nu gaseam pe nimeni sa stie ce sa-mi spuna.Si asa,intr-o zi,am gasit in revista "Psihologia"un anunt mic ce m-a atras prin simplitate.Am telefonat si am facut o programare,m-am dus acolo si am gasit o tanara frumoasa si blanda care m-a primit cu bunavointa.M-a intrebat ce caut,i-am spus,iar ea m-a indrumat catre manastirile din jurul Bucurestiului sa scriu si sa platesc liturghii pentru a se ruga calugari sa fiu iertata de pacate si sa ma intorc apoi.Mi-a spus cate ceva despre cel pe care il cautam(Dragos Argesanu,maestrul REIKI),mi-a recomandat o carte scrisa de acesta ca sa inteleg despre ce este vorba,m-a chemat la cursuri dar nu intelegeam mare lucru.M-a ajutat sa inteleg ce inseamna iertarea data si primita si ce grav este sa faci un avort.Ca este important sa platesc aceste pacate cumva spre binele meu si al familiei mele,aici si acum.Am invatat sa ma rog si sa multumesc lui Dumnezeu.Ea m-a invatat ca este important sa fi cununat atunci cand ai copii in familia ta.Practic am gasit raspuns la multe intrebari si am gasit un drum care m-a atras prin curatenie.Si prin argumente aproape logice.
 M-am dus la curs,am primit initiere Reiki gr.3 si am plecat acasa sa astept sa treaca 21 de zile si sa ma transform.Asa credeam,ca am sa ma transform.Cand ma gandesc acum la vremea aceea,la cum am fost pana la initiere i-mi dau seama ca de atunci am devenit constienta de importanta actiunilor mele pe Pamant si in Univers. Ca nimic din ce fac nu este neimportant si fara repercusiuni.
De atunci ma transform intr-una.L-am cunoscut pe DUMNEZEU,pe IISUS,Sfanta Fecioara Maria,Arhanghelii planetari,pe sfintii al caror nume il port eu sau copiii mei si am invatat sa am o relatie cu ei.Una de iubire si recunostinta din partea mea,caci ei nu sunt altceva decat IUBIRE.
Ii sunt recunoscatoare Mihaelei Argesanu si lui Dragos Argesanu pentru ca au aparut in viata mea si mi-au aratat unde sa caut si cum sa fac asta.Lui Dragos Argesanu nu-i voi putea multumi indeajuns vreodata pentru ca ne cara in spate pe toti cei care vrem sa iesim din bezna si ca se straduieste sa ne lumineze mintile si sufletele.
Ii multumesc Lui Dumnezeu ca m-a iertat si ca i-mi arata asa de mare bunavointa.
Multumesc Fecioarei Maria ca i-mi ocroteste casa si familia cu marea ei bunatate.
Multumesc bunului IISUS ca ne-a mantuit.
Multumesc neobositilor Arhangheli planetari pentru munca lor de curatare si eliberare de rau.
-sursa- http://reikina.blogspot.ro/

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu