Totalul afișărilor de pagină

5 sept. 2020

Transmiterea energiei in trecut ...

Prin intermediul simbolurilor Cho Ku Rei + Sei He Ki+ Hon Sha Ze Sho Nen( + Dai Ko Mi-o) se trimite lumina la momentele grele din viața, pentru a vindeca emoțiile și traumele sau a pentru a clarifica unele aspecte. Se trimite Lumina 5-10 minute zilnic. Puteți folosi si următorul algoritm:
"Îmi trimit lumină în trecut , în situația..., pentru a anihila orice energii si informații malefice, orice forme gând malefice create atunci , orice neiertare, orice emoții negative, orice traumă, orice frică și îi rog pe îngerii si ghizii mei spirituali să îmi arate ceea ce eu trebuia să învăț din acea situație spre binele meu suprem, atât cât este îngăduit de Bunul Dumnezeu! Amin!"

Trimiterea energiei pentru fiecare an din viața....
Vizualizați etapa vieții : concepere, sarcină, naștere, 1 an, 2 ani , etc si trimiteți lumina 5 - 10 minute zilnic folosind Cho Ku Rei + Sei He Ki+ Hon Sha Ze Sho Nen( + Dai Ko Mi-o) . Acordați-va 3-4 zile pentru fiecare etapă.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu