Totalul afișărilor de pagină

18 mar. 2021

Certitudini...


 

Mi-am dar seama că sub o formă sau alta am în jurul meu oameni care-și doresc de la mine validare ,încuviințare,aplauze.

Eu nu m-aș apropia decât superficial de asfel de persoane. Nu gestionez o asfel de relație ok. Cred că este diferența de schimb de energie. Ptr. că eu nu voi oferi ce își dorește celălalt ci voi fi atentă la ce anume simt eu. Departe de mine să întru în judecată. De câte ori ajut pe cineva ,gândesc că îi fac de fapt și un deserviciu. Îl lipsesc pe el de certitudinea propriei construcții ca și ființă.

Aș rămâne mai degrabă rațională și obiectivă într-un asfel de gen de relație căldicică. Nu aș duce energia mea către o ființă care are mari probleme cu propria validare. Recunosc că de multe ori o fac și subiectul este amplu. Pot cumva să jonglez cu ușurință între mentalul meu și inimă ,fără să-mi videz emoționalul. Și pot sprijini pe celălat ușor din zona de confort a propriei stimei de sine . Nu simt să mă mut în viața lui, deși înțeleg că pentru celălat este important și cântărește mult. Mă trezesc apoi că se atașează de mine o energie pe care nu mi-o doresc. Nu-mi place să mă las asimilată de ceilalți sau să capăt vreo codependență.

Dacă ești destul de puternică poți emite gândurile tale ,întruchipând emoția ta,iar ceilalți să își ia de aici cât au nevoie. Și să nu-ți pese de consecințe. Ceilalți se vor structura de la sine. Atât.

„N-ai nevoie nici de aprobare, nici de afecţiune din partea nimănui pentru a fi suficient de bun. Când ceilalţi te resping, te abandonează sau te judecă, nu-i vorba despre tine. E despre ei şi nesiguranţele, limitările şi nevoile lor, iar tu nu trebuie să raportezi asta la tine. Valoarea ta nu este condiţionată de acceptarea ta – e ceva inerent. Exişti, şi prin urmare contezi. Ai voie să-ţi exprimi gândurile şi sentimentele. Ai voie să-ţi susţii nevoile şi să ocupi spatiu. Îţi este permis adevarul că ceea ce eşti este exact suficient. Şi ai voie să îndepartezi din viaţa ta pe oricine te face să te simţi altfel.” (Daniell Koepke)

 

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu