Totalul afișărilor de pagină

10 mar. 2021

Energiile care au început să curgă pe Pământ...


 

În această perioadă, cam până la jumătatea lunii martie, se întâmplă lucruri foarte intense la nivel energetic. Acestea vor continua și după mijlocul lunii martie, dar până atunci vor fi foarte intense.
Energiile care au început să curgă pe Pământ ne accelerează creșterea vibrațională și creează o mare schimbare în interiorul acelora dintre noi care suntem activi și dedicați în sensul de a face diferența/ a ajuta Ascesiunea colectivă - noi urcăm la un nou nivel și ne accesăm noi abilități de vibrație înaltă.
Practic, ca urmare a acestor transformări interioare, corpul nostru se adaptează nu doar pentru a funcționa la un nivel energetic mai înalt decât până în prezent și pentru a integra energii de un nivel și mai înalt, dar de asemenea, pentru a primi/ „descărca” mult mai multe informații de vibrație înaltă decât până acum.
În plus, noi devenim capabili să VEDEM mult mai clar dincolo de aparențe, dincolo de „măștile” pe care le poartă cei din jur; vedem cu mai multă claritate dincolo de informațiile care ni se prezintă pe post de „adevăr”; vedem adevăratele intenții ale celor din jur, vedem programele 3D care îi conduc pe cei din jur.
De asemenea, noi o să începem să vedem mai clar „rolurile” pe care le-am jucat până acum în viața noastră, conștientizăm faptul că ne-am identificat cu unele dintre aceste roluri și ne detașăm de ele, nu ne mai definim prin rolurile respective, conștientizăm că suntem mult mai mult decât atât.
Spre exemplu, în familie noi avem diverse roluri - poți fi fiul cuiva, fratele altcuiva, soțul altcuiva și tatăl altcuiva. Toate acestea sunt niște „roluri” pe care le ai în familia ta.
Este posibil să constatați că în perioada următoare, atunci când vă aflați alături de familie, cei din jur se așteaptă să vă comportați așa cum v-ați comportat întotdeauna ca fiu/ frate/ soț/ tată, însă voi nu vă mai identificați cu vechile roluri, simțiți că v-ați schimbat, nu mai sunteți dispuși să vă comportați ca în trecut, ci vă comportați altfel, într-un mod care este aliniat cu cine sunteți voi acum.
Unii dintre voi o să constatați că în perioada următoare nu o să vă mai identificați nici cu vechile povești personale pe care le-ați purtat după voi decenii la rând („Părinții mei mi-au făcut…/ m-au nenorocit”, „Din cauza abuzurilor la care am fost supus în copilărie nu putut eu să evoluez și să am succes în viața”, „E vina părinților/ fraților/ fostului soț că am ajuns să trăiesc în halul ăsta….”, etc). Nu o să mai alimentați energetic acele vechi povești personale, o să le dați drumul, cu tot cu ranchiuna/ resentimentele aferente. - - Franco DeNicola
 
 

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu