Totalul afișărilor de pagină

7 oct. 2014

Despre Reiki...


Despre Ki ( referindu/mă la sistemul Rei-Ki) am scris, am vorbit la seminarii, la cursuri. ,,Gândul gingaș” sau ,,privirea  divinității prin noi”. Prin ochii noștri creatorii privesc minunata manifestare. Este un gând prin care sunt recunoscătoare pentru darul pe care l-am primit. Pe care tot mereu încerc să îl conștientizez, pentru că totul se re-învață. 

Energia pe care o las să treacă prin mine, bucurând pe alții, dar și fiecare celulă din mine spre tot, TOT ceea ce este în jur. Este asemeni soarelui, care nu departajează pe cei răi de cei buni, luminându/i și încălzindu/i pe toți. Asemeni lunii în ale cărei tainică umbrire oftâm de dor și care nu ne selectează... Este imensa iubire care se manifestă ea însăși iar a fi conștient că TRECE prin și prin tine ....se învață.E o deprindere uitată.

Deasta tot repet că ,,spaimele” celor care au primit inițierea, care  conștientizează” că ,,îmi fură energie” NU_ȘI AU ROSTUL !!! Venim cu un anumit ,,gramaj” stocat în anumite puncte din corp. Adevărat. Din care consumăm. La fel de adevărat. Dar....atunci când simțim fizic trecerea energiei Forței divine prin noi care și pe noi ne încarcă, ne remodelează sufletește și psihic, nu este cazul să ,,închidem întrerupătorul”.

Ultima ,,noutate” e că ar trebui să închidem acest canal. Ca să nu ....manipulăm. Haideți să gândim matur: manipulez trimițând unei persoane pentru că așa consider eu, fără ca ea să îmi ceară expres acest lucru?! Da! Brusc ...ne apucă ,,mila” și mai considerăm că o facem din ,,bunătate”. Clar nu avem voie. Fiecare are trecerile, lecțiile lui și dacă nu cere ajutor, cel puțin nu nouă, atunci ședem blânzi.
Dar ...faptul că merg pe stradă, prin coclauri și ,,închid” emiterea.... E deja un pic prea mult și prea uluitor!!! Manipulez dacă simt cum energia care NU ESTE A MEA, începe să ,,plece” undeva?! Poate chiar la propriul copil, care la nivel mental, îmi cere ajutorul?! Are nevoie în acel moment. Dar io....am întrerupt că așa consider ... Poate chiar cățelușul pe lângă care trec are nevoie de ajutor, sau o floare sau.... Cine sunt ca spun: NU dau ?! NU ESTE ENERGIE PERSONALĂ. Lasă ENERGIA DIVINĂ SĂ AJUNGĂ ACOLO UNDE E NEVOIE. Știe mai bine decât ...egoul personal. Din ce motive apar asemenea ,,considerațiuni” ...cred că și aici e de discutat. Unii poate sunt de bună credință dar....alții manipulează cu asemenea ,,idei”. Nu prea mi/i doresc pe aproape. Și unii și alții se depărtează de spiritul Rei-Ki.ului, încercând să îndepărteze și pe alții.

Învățăm pas cu pas să lăsăm Lumina să vindece, să scoată blând traume, să impregneze tot ceea ce (tot noi) aproape că am distrus. Dacă sunt undeva, oriunde, și simt cum prin palmele, prin ochii, prin toată ființa, alunecă fior de iubire prin mine și se duce acolo unde e cea mai mare nevoie, cum să nu fiu recunoscătoare ?! Cum să nu mulțumesc cu ardoare că mi se îngăduie participarea la o asemenea ...minune?!

Adevărat că ne confrutăm cu programele propriei gândiri ,preluate în cea mai mare parte de la alții, de prin cărți citite cu gândul cine știe pe unde... dar... ce/ar fi să ne asumăm propria înțelepciune și să simțim adevărata valoare , fiind proprii noștri observatori?! Forța divină se manifestă prin noi ! Să o lăsăm să privească, să înfăptuiască prin noi, să se bucure și noi să fim părtași reali și fericiți și recunoscători.
Așa se poate manifesta din ce în ce mai puternic, vindecând și vindecându/ne. Nu după ...programul nostru, de parcă am vrea să economisim energie...electrică, ca să nu plătim o sumă mare. Nu facem economie la ENERGIA CARE NE/A CREAT ȘI PE NOI. Sincer...nu mai știu in câte moduri să mai explic. Ce facem?! Spunem: Doamne, întrerup un pic că factura va fi prea mare și ....nu o să o poți plăti?! Așa am tot fost ...manipulați până acum. ,,Credeți și lucruri mai mari decât mine veți înfăptui”. Să nu Îl cred pe EL?! Atunci în cine să mai am încredere?! Nu am ajuns la asemenea credință ( a nu se citi sau gândi ,,perfomanțe” cum își doresc defapt unii). Credința cât un bob de muștar... Doamne, ce mic e acel bob și tot nu am ajuns să o am.
 Nu imi doresc ,,manifestări”, pentru că încrederea  este o stare personală. Iar aici determinarea este dată de Puterea Tăcerii interioare a fiecăruia. A nu fi mereu în lumea percepțiilor psihice este primul pas. Pentru că aceste percepții te determină la ,,gândire” și vei aluneca în afara ta, căutând suport acestei gândiri. Te vei depărta de esența interioară, de ceea ce este în interior, însă trebuie să traversezi Tăcerea în....tăcere.
Impresiile fugare nu/și au rostul.
Cred că ...se poate!!! -sursa-http://dor-danaela.blogspot.ro/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu