Totalul afișărilor de pagină

26 nov. 2014

Cu deosebita recunostinta ...

De curand am terminat Cursurile Reiki Usui gradul1,2 si 3,si pot spune ca am avut ocazia sa inteleg mai multe lucruri despre ceea ce presupune practica reiki, atat pentru sine, cat si pentru ceilalti. Astfel, am aflat ca atunci cand faci tratament altei persoane, nu doar aceasta primeste lumina, ci si cel ce face tratamentul, acesta din urma nefiind doar un simplu canal pentru a o transmite mai departe, ci fiind, in acelasi timp, el insusi beneficar al acestei lumini.Reiki a aparut in viata mea exact cand trebuia, aveam nevoie de o “trezire” si iata s-a intamplat... Reiki ma ajuta sa-mi dau echilibru, echilibru pe care incercam sa-l iau de la altii...practicarea auto-tratamentului ma ajuta sa gandesc clar si totodata sa dorm fiindca nu puteam sa adorm.Daca ar fi sa povestesc doar despre Reiki, as spune ca este parte din noi, ca fiecare isi este dator sa se redescopere si din aceasta perspectiva, ca poate fi ceea ce lipseste sau este deja acolo, constientizand astfel ceea ce nu avea o anumita eticheta.In speranta ca vom deveni mai profunzi si mai intelepti in trairea aventurii spiritului prin Univers, multumesc cu doesebita recunostinta si respect Maestrei mele Victoria, cat si tuturor celor ce au avut rabdarea sa parcurga aceste randuri.


 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu