Totalul afișărilor de pagină

30 nov. 2014

INVATAMINTE....

Suntem aici in acest prag evolutiv pentru ca inca nu ne-am invatat anumite lectii si am venit sa le repetam,traind experiente pe care noi singuri ni le-am ales inainte de a veni aici.Totul este alegerea noastra inainte de a veni  aici:oamenii pe care ii intilnim,locurile in care suntem,ceea ce traim.Nimic nu este la voia intimplarii.
Este important sa facem din orice o experienta de viata,o invatatura pe care sa o transmitem mai departe ca o lectie pe care o predam.
Nu exista intrebari de genul: de ce eu? de ce mi se intimpla? etc
Totul este pentru un bine superior tie si pentru evolutia ta ca fiinta si spirit.
Depinde de tine sa stii ,sa vezi binele din tot ce ti se intimpla pentru ca astfel va exista si ciclul infinit de bine ,implinire si fericire.
Devino maestru prin propriile invataminte si lectii intelese si acceptate asa cum trebuie pentru ca ele vin inspre ajutorul tau.Nu le transforma in emotii si trairi autodistructive.
Increderea in Dumnezeu te va salva din orice situatie sau moment neplacut.
Cere ajutor divin si ingerii iti vor fi cei mai prieteni !-sursa-http://absoluteinsideyou.blogspot.ro-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu