Totalul afișărilor de pagină

28 iul. 2015

Afirmaţii pentru îngeri...

Afirmaţii pentru îngeri
Spuneţi aceste afirmaţii zilnic, pentru a face să crească încrederea în sine şi dragostea de sine. Le puteţi înregistra cu propria voce, obţinând o casetă cu afirmaţii puternice, sau puteţi să copiaţi la xerox această pagină şi să o puneţi într-un loc vizibil şi uşor accesibil. Adăugaţi propriile afirmaţii legate de scopurile şi dorinţele voastre.
Sunt înconjurat de îngeri acum.
Îngerii emit razele iubirii lui Dumnezeu asupra mea şi prin mine.
Accept această iubire de la Dumnezeu şi. de la îngeri.
Merit iubire.
Merit fericire.
Merit sănătate.
Merit ajutor din cer şi îl accept acum.
Chem pe Dumnezeu şi pe îngeri să mă ajute şi să mă călăuzească.
Ascult de vocea mea interioară şi de sentimentele mele.
Vocea mea interioară şi sentimentele mele sunt îndrumări de la Dumnezeu şi de la îngeri.
Aceste îndrumări sunt tot ceea ce am nevoie.
Urmez aceste îndrumări cu deplină credinţă.
Ştiu că Dumnezeu şi îngerii mă iubesc şi mă îndrumă acum.
Accept iubirea îngerilor.
Accept iubirea.
Iubesc.
Sunt iubire.
Sunt iubitor/ iubitoare.
Sunt foarte iubit.
Fiecare mă iubeşte.
Iubesc pe fiecare.
Iert pe fiecare.
Mă iert pe mine însumi/ însămi.
Trimit iubirea de la Dumnezeu oricărei persoane pe care o întâlnesc.
Veghez cu grijă asupra gândurilor mele şi permit numai gânduri pozitive şi iubitoare. În lume există
iubire din belşug.
Este destulă iubire pentru fiecare.
Este şi pentru toţi din jur.
Am toate din belşug.
Atrag oameni minunaţi, iubitori, în viaţa mea.
Îngerii mei şi eu ne bucurăm de ocaziile de a sluji această lume.
Sunt mereu răsplătit.
 Viaţa mea este armonioasă şi liniştită. Sunt plin/ ă de pace.
Sunt plin/ ă de bucurie.
Radiez de bucurie.

-sursa-Betty W-google+

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu