Totalul afișărilor de pagină

29 iul. 2015

Rugăciune de mulţumire...

De la Domnul Dumnezeul Ființei mele,
-Mulțumesc pentru iubirea care Eu Sunt,
-Multumesc pentru iubirea din viața mea și pentru iubirea care mă înconjoară.
Mulțumesc!
-Mulțumesc pentru miracolul vieții care Eu Sunt, și pentru miracolul vieții pe care o văd pretutindeni în jurul meu.
-Mulțumesc pentru darul vieții. Mulțumesc pentru trupul meu perfect,
-Pentru sănătatea și vitalitatea mea.
Mulțumesc!
-Mulțumesc pentru abundența care Eu Sunt, și abundența care văd că reflectă totul despere mine.
-Mulțumesc pentru bogățiile și bogăția vieții mele.
-Mulțumesc pentru râul de bani care curge spre mine și prin mine.
Mulțumesc!
-Mulțumesc pentru entuziasmul și aventura infinitelor posibilități și probabilități minunate.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu