Totalul afișărilor de pagină

14 iul. 2015

MEDITATIE...


  Am incredere ca Inteligenta Divina imi calauzeste afacerea si ca merg din succes in succes.

  Afacerea mea consta in a face ceea ce imi place cu adevarat.

  Am incredere ca afacerea mea este gestionata de Inteligenta Divina. Eu nu sunt decat un instrument al ei. Nu exista decat o singura Inteligenta, iar ea se descurca de minune in tot ceea ce face, mentinand de milioane de ani planetele din sistemul nostru solar pe orbitele lor perfect echilibrate si armonioase. De aceea, accept din toata inima aceasta inteligenta ca partener de afaceri. Imi este usor sa imi canalizez energia astfel incat sa colaborez cu aceasta Inteligenta Divina. Ea cunoaste deja toate raspunsurile, toate solutiile, toate ideile si toate creatiile necesare pentru ca afacerea mea sa devina o binecuvantare pentru toata lumea si un succes rasunator.
-sursa-   LOUISE L. HAY.-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu