Totalul afișărilor de pagină

3 iul. 2015

SCHIMBAREA STA IN PUTEREA NOASTRA ...

 In fiecare zi se deschid noi portaluri si energii imense se revarsa asupra lumii.
Ma intrebam cum  simtiti voi aceste lucruri,pentru ca din cate stiu eu, multi va simtiti inutili,dati la o parte,parca uitati pe aici.Multi va uitati la cer si va intrebati de ce nu mai vine odata salvarea,schimbarea radicala pe care o dorim cu totii.Multi simt o senzatie de saturatie,de ''prea mult'',o senzatie de batut pasul pe loc.Asteptarea pare a lasa fara energie pe cei veniti din stele,pare ca nu se misca nimic.
Si totusi ,de dincolo se vede o miscare accelerata,o viteza incredibila de evolutie.
Trebuie sa va ganditi logic...ceea ce i se intampla Pamantului in cativa ani,ascensiunea,in alte parti a durat secole sau milenii.
E vremea sa va intrebati serios ce aveti de fapt de facut.Tot ce e programat sa se intample aici,se tot amana dar nu inseamna ca nu se va intampla,doar ca acolo unde nu exista timp,nu prea conteaza ca aici trec zece ani sau zece zile.Noi suntem aici pana la final.De ce credeti ca vin atatea energii sa ne sustina?Pentru ca multi incep sa fie depasiti de evenimente,incep indoielile si asteptarea li se pare interminabila.Si totusi,daca schimbarea radicala va fi in generatia urmatoare,nu e nici o problema.Acolo ,in vesnicie de unde venim,nu conteaza timpul.Schimbarea radicala sta totusi in puterea noastra.In fiecare zi cand venim iar aici, la serviciu ,stim ca putem face multe.Noile energii sunt aici sa sprijine fiecare fiinta trezita,sa ii dea ajutor pentru a schimba realitatea.
Stiti ca realitatea aceasta o sustinem cu totii si o putem schimba fiecare.Nu ne convine cum este?Pai atunci sa o schimbam.
Energiile care pe multi ii doboara au la mine un alt efect:ma simt tot mai puternica,simt cu toata fiinta mea ca POT SA FAC ORICE.Nimic nu mi se pare imposibil.Nu imi place realitatea?Nu-i nimic,pot sa o recreez dupa cum imi convine.Cata putere am?Am atata putere cata are Creatorul,pentru ca puterea lui este in mine,trece prin mine.Si atunci ce imi este imposibil de facut?
Nimic nu e in afara puterii mele de a schimba totul.Ce am eu de facut,pentru a ma manifesta ca fiinta in deplinatatea puterii mele,este sa elimin din mine indoiala,fie si o farama,care ma impiedica sa schimb realitatea.
Eu sunt mai presus de indoiala si programari.Eu ,fiinta spirituala,sunt mai presus de corpul fizic si de mintea limitata.Mintea zice ca nu e posibil una ca nu e posibil cealalta...minciuni.Eu pot face posibil totul.Si voi puteti.Suntem aceeasi fiinta.Oare de cati este nevoie sa oprim sistemul asta ,sa il punem pe butuci?Eu cred ca si o singura frantura din Dumnezeu ce traieste in corp uman,in deplinatatea straluciri sale,poate schimba in totalitate realitatea.
Atunci noi care suntem asa de multi,de ce sa ne indoim de asta?
E vremea sa va  luati inapoi maretia si puterea care ati uitat ca o aveti.
Eu o simt...mi se pare ca cresc ,ca Pamantul e doar o minge frumoasa in mainile mele.Ii  spun ca il iubesc cu tot ce este el si cu tot ce este pe el si simt ca doar o clipa daca redevin cine sunt cu adevarat,nu doar o frantura din mine,pot schimba intr-o clipire de ochi tot ce nu e bine aici.
Avem timp sa ne regasim.Nu faptul ca suntem mici si fara putere ne-a adus aici,ci faptul ca suntem mari ,ca suntem maestrii in manevrarea realitatilor.
Nici nu avem timp sa ne plictisim,pentru ca in fiecare clipa avem de lucru cu propria persoana,singurul material ce tebuie prelucrat ca sa schimbam realitatea.
-sursa- http://codulingerilor.blogspot.ro/-


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu