Totalul afișărilor de pagină

5 iul. 2015

RUGACIUNE VINDECATOARE...

Doamne ,Iisuse Hrisoase si Fecioara Preacurata Maria va rog sa ma ajutati sa ma iubesc si sa imi vad adevarata valoare,sa ma deschid fata de viata si sa vad toata frumusetea si bucuria din jurul meu.
Arhanghel Mihail te rog sa imi dai puterea de a nu mai face ceea ce nu imi doresc doar pt a fi iubit,ajuta-ma sa ma deschid in fata afectiunii celor din jur dar sa si daruiesc cu aceeasi masura. Fie ca armonia interioara sa se manifeste si in afara mea.
Arhanghel Rafael te rog invaluie-mi intreaga fiinta si pe dinauntru dar si pe dinafara mea cu energia ta vindecatoare de culoare verde smarald,fie ca orice blocaj ,emotie toxica sau energie perturbatoare sa fie anihilate pentru totdeauna si inlocuite cu lumina si iubire divina.
Multumesc fiintelor inalte de lumina pentru ajutorul si sanatatea mea.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu