Totalul afișărilor de pagină

26 iun. 2017

Dreptul divin este doar alegerea ta...

Oamenilor le place încă foarte mult să se limiteze. Cum nu merge ceva bine în viaţa lor, imediat încep să se agaţe de concepte precum că ori au o cruce prea grea de dus, ori au o karmă prea încărcată care îi urmăreşte, ori nu au drept divin să facă una sau să aibă alta. De unde ştii tu până la urmă, că ai avea sau nu acest drept divin? Ţi-a şoptit asta cumva, vreun mare „maestru” pe la vreun curs plătit?
Pentru mine însumi, dreptul divin este unul singur: „eu sunt”! Aşa că, e doar alegerea mea. Dacă vreau să rămân în frică sau în bucurie, e doar alegerea mea. Dacă vreau să fiu nefericit sau fericit, e doar alegerea mea. Dacă vreau să fiu bolnav sau sănătos, e doar alegerea mea. Dacă vreau sărăcie sau abundenţă, e doar alegerea mea. Şi dacă vreau să fiu singur sau într-o relaţie, iarăşi e doar alegerea mea. Dar când spun că pentru toate acestea este doar alegerea mea, asta nu înseamnă egoismul şi trufia de a mă considera buricul pământului, astfel încât să dau la o parte absolut tot ceea ce înseamnă sfaturi, învăţături, susţinere sau ajutor care vin prin ceilalţi oameni ce intră în realitatea mea pe o perioadă mai lungă sau mai scurtă de timp.
-sursa-https://totulpentrunoi.com/2015/07/dreptul-divin-e-doar-alegerea-ta/-

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu