Totalul afișărilor de pagină

16 iun. 2017

Subconstientul tau poate face orice – Cum ii putem folosi puterea?


„Mintea este puterea Maestrului care modeleaza si creeaza.Omul este Minte, si oriunde isi duce cu el instrumentul gandirii, modelandu-si astfel realitatea dorita, El isi faureste o mie de bucurii, dar si o mie de lucruri rele. El gandeste in taina, dar gandurile sale se indeplinesc: mediul exterior nu este decat oglinda in care se priveste.” -James Allen, „Omul devine ceea ce gandeste”
Cel mai important lucru pe care fiecare dintre noi ar trebui sa-l cunoastem despre mintea subconstienta este ca aceasta functioneaza in fiecare moment al vietii noastre. Cu alte cuvinte, aceasta este activa zi si noapte, indiferent de ceea ce facem. Mintea subconstienta este cea care controleaza si procesele coprului fizic. Nu putem auzi acest proces interior, nici cu cel mai mare efort constient. De aceea, este necesar sa ne asumam responsabilitatea pentru mintea noastra subconstienta. Este vital sa ne mentinem mintea intr-o stare de asteptare a evenimentelor bune si sa facem din acest tip de gandire unul obisnuit pentru viata de zi cu zi, un tip de gandire bazat pe dreptate, loialitate si iubire.Credinta si convingerile personale reprezinta fundatia subconstientului uman. Nu uitati raspunsul pe care L-a oferit Mantuitorul Iisus Hristos femeii cananeence “O, femeie, mare este credinta ta; fie-ti tie precum voiesti.” si invatatura oferita de Sfantul Apostol Marcu, care ne sfatuieste: “De aceea va spun ca orice lucru veti cere, cand va rugati, sa credeti ca l-ati si primit, si-l veti avea.”.Nu sunt putine cazurile in care au putut fi experimentate vindecari miraculoase ca urmare a credintei si a puterii mintii subconstiente. Un astfel de caz este cazul unui ministru din Statele Unite ale Americii care suferea de cancer pulmonar si care s-a vindecat folosindu-se de puterea mintii subconstiente. Acesta descrie metoda sa de a transfera gandurile pozitive la nivelul mintii sale subconstiente: “De doua sau de trei ori pe zi mi-am pus trupus si sufletul intr-o stare completa de relaxare, repetand aceste cuvinte: Picioarele mele sunt complet relaxate, talpile picioarelor mele sunt complet relaxate. Muschii stomacului meu sunt complet relaxati. Inima mea bate linistita, iar respiratia mea este calma si relaxata. Capul meu este complet relaxat si tot trupul meu este complet relaxat si calm.  Dupa o perioada de cinci minute, timp in care atingeam o stare profunda de relaxare, imi repetam diferite cuvinte, ca de exemplu: “Perfectiunea planurilor lui Dumnezeu isi gasesc expresia in mine. Mintea mea subconstienta este plina de ganduri care reflecta starea mea perfecta de sanatate.”
Acestea sunt cateva sfaturi care te vor ajuta sa folosesti puterea subconstientului la capacitatea sa maxima:
1. Subconstientul tau nu controleaza doar procesele organismului, dar acesta cunoaste multe dintre raspunsurile la diferitele intrebari ale vietii si te poate ajuta sa rezolvi o multime de probleme.
2. Inainte sa adormi, trimite-i subconstientului tau orice cerere si vei vedea in curand adevarata sa putere miraculoasa in actiune.
3. Tot ceea ce este captat de subconstientul tau te va afecta in mod direct sub forma de emotii, situatii si evenimente. Prin urmare, este necesar sa acorzi o atentie deosebita gandurilor si ideilor care iti guverneaza mintea.
4. Toate experientele sunt rezultatul dorintelor neimplinite. In cazul in care esti “fixat” pe diferite probleme, aceasta va fi si reactia subconstientului tau.
5. Atunci cand ai un scop sau un vis specific, repeta in mod constant aceasta afirmatie: “Cred in puterea subconstientului meu, cel care mi-a oferit aceasta dorinta, iar aceasta si-a facut deja aparitia in viata mea.”
6. Stresul, anxietatea si frica poate perturba ritmul natural al respiratiei, ritmul cardiac si procesele altor parti ale organismului tau. Cultiva in mintea ta subconstienta ganduri pline de pace, sanatate si armonie si toate functiile corpului vor reveni la normal.
7. Umple-ti subconstientul cu cele mai bune asteptari si emotii si astfel gandurile tale vor deveni realitate.
8. Imagineaza-ti intotdeauna un rezultat pozitiv la problemele pe care le intalnesti in viata de zi cu zi. Toate fanteziile si sentimentele sunt acceptate pe deplin de subconstientul tau si apoi isi gasesc aplicabilitatea in viata de zi cu zi. Ai grija ce alegi!
-sursa-http://e-dimineata.ro/subconstientul-tau-poate-face-orice-cum-ii-putem-folosi-puterea/2/-


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu