Totalul afișărilor de pagină

12 iun. 2017

Trezirea...

Mai este atât de puțin până voi păși în lumina care am fost dintotdeauna. O simt mai puternică și mai aproape de inima mea ca niciodată până acum. Cumva toate evenimentele din viața mea m-au condus către ceea ce se numește a doua naștere.
Nimeni nu mi-a spus că m-am îndrăgostit de iluzia a ceea ce credeam că sunt ca să renasc în lumina care am fost dintotdeauna. Și ce înseamnă cuvintele acestea, până la urmă? Doar timpul îmi va revela asta, dar cuvintele nu vor fi în stare să descrie beatitudinea momentul redescoperirii de sine.
Asta ne așteaptă pe fiecare. Avem timpul nostru, totul este perfect așa cum este acum. Nu forțați nimic, pentru că acest proces se va desfășura de la sine, dar cu participarea noastră. Noi alegem cum va fi experiența noastră și atât. Privim această trezire la realitate ca fiind dureroasă sau schimbăm perspectiva și alegem să primim înăuntru fiecare moment, fiecare trăire, iubindu-ne și mai mult atunci când doare?
Eu aleg să trăiesc fiecare clipă ca și cum sunt doar lumină, chiar dacă am un trup și o minte. Chiar dacă am anumite nevoi și pentru că trăiesc pe acest Pământ, mi le respect. Trăiesc cu capul în nori, dar cu picioarele pe Pâmânt și cu inima deschisă.
Alege să fii liber acum, nu aștepta să te elibereze nimeni. Alege să fii bogat, totul în jurul tău este o declarație a abundenței. Alege să fii iubitor și nu pentru că vei atrage mai mulți oameni ca tine și astfel îți vei crea un mediu mai bun, mai sigur pentru tine. Nu. Pentru că ai o datorie față de tine însuți și față de această planetă să strălucești. Întreg Pământul are nevoie de dragostea ta!
Ai ales să te scufunzi în cel mai dens întuneric, ca să poți lumina drumul pentru cei ce vor veni după tine. Fiecare dintre noi ne-am asumat misiunea de a ancora o vibrație mai înaltă pe această planetă. Nu ne-a spus nimeni că va fi ușor. Nici nu este necesar să fie ușor, atâta timp cât iei decizia de a fi ceea ce ești, nu ceea ce-ți spun alții despre tine.
Lumea nu este deloc așa cum o vezi la televizor, la știri. Nu mai alimenta ura, separarea, dorința de control. Tu ești lumina, renunță la rușine și strălucește puternic ca toți să te vadă și să fie inspirați de dragostea ta.
-sursa-https://stefanplesa.wordpress.com/2017/04/24/trezirea-2/- 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu