Totalul afișărilor de pagină

26 aug. 2018

POTI FACE ORICE ...

Ocupati-va de viata voastra,de sistemul vostru de functionare.Este important sa fiti constienti de voi,de starea voastra mintala,de starea sufleteasca.Daca toate acestea, sunt in stare precara, nimic nu va merge bine.

Incercati sa va manifestati mereu in stari pozitive,pentru ca, energia aceia care o emiteti ,se va intoarce la voi,si intr-o zi, o sa va intrebati de ce oare nimic nu va merge bine.

Ca sa aveti rezultatele dorite,trebuie sa stiti sa construiti calea spre ele,asa puteti avea orice,puteti face orice va doriti.
Grijile,neincrederea,inima in durere ,din cauza unor stari,totul este in defavoarea voastra.Intrebarea este,de care ori ati avut un cumul de energii negative in voi,chiar va mers bine,sau ati simtit ca va picat lumea in cap,ca duceti poveri uriase pe umeri,chiar a fost bine sa simtiti asa ceva?

Puteti folosi tehnici de transformare a gandurilor in ceva pozitiv.Ele sunt, meditatia,sau orice care sa va scoata rapid din starile proaste.

Fiti pozitivi mereu,doar asa puteti sa indepliniti dorintele sufletului vostru.Nu deveniti calaii vostrii,aveti deja prea multi calai in jurul vostru, care va fac uneori foarte mult rau.

 Afirmatie

Eu pot sa am orice imi doreste inima ,si mintea mea.Sunt gata sa manifest orice imi doresc,pentru ca este dorinta inimii mele, si intentiile mele.
 -https://inspatelescenei2016.blogspot.com/2018/08/planuri.html?m=1
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu: