Totalul afișărilor de pagină

20 oct. 2018

Cand ne-am nascut...

Cand ne-am nascut nu ne puteam raporta la lumea inconjuratoare, doar vedeam si auzeam ce se intampla in jurul nostru. Mai tarziu am invatat ca persoanele care ne ofereau protectie, dragoste si grija se numeau mama si tata. Cum? Auzind in jurul nostru aceste cuvinte. Si usor-usor am spus si noi mama si tata. Mai tarziu, am invatat sa ne raportam la ceea ce este in jurul nostru folosind cuvintele auzite. Am invatat ce este masa, ce este scaunul si alte lucruri inconjuratoare. Apoi au aparut si alte cuvinte care sa exprime ganduri, sentimente, emotii. Si iata cum gasim o explicatie pentru ce se intampla cu noi si in jurul nostru folosind cuvinte. Probabil ca ai observat ca cele mai mari probleme in comunicare apar atunci cand credem ca un cuvant folosit are aceeasi semnificatie si pentru cel de langa noi. Din pacate  sensul unui cuvant nu este dat de gura celui care il rosteste, ci de urechea celui care il aude. Cuvinte precum obiective, vis, viitor frumos, au o semnificatie larga si diferita pentru fiecare dintre noi, chiar daca conform Dex exprima acelasi lucru. Poate ca pentru mine un viitor frumos si obiectiv inseamna ceva, pentru altii, altceva, pentru tine altceva. Cum imi mai place mie sa spun: Invins nu este cel care pierde razboiul, ci cel care inceteaza sa lupte.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu