Totalul afișărilor de pagină

16 ian. 2019

Comunicarea cu mortii in vis...

Acesta este un capitol foarte important al artei visului... Căci adeseori morţii nu au alt mijloc de a ne face să înţelegem ceea ce refuzăm să auzim. Ei caută în zadar să ne contacteze, dar noi refuzăm, bineînţeles, să-i vedem şi să-i ascultăm. Atunci nu ne mai rămîne decît comunicarea prin vis.  DOMNULE CAYCE, AM VISAT-O PE MAMA SPUNÎNDU-MI: SUNT VIE.  Cayce, întrerupînd-o: Dar ea ESTE vie! (Lectura 136-45). 
"AM VISAT CĂ AUZEAM O VOCE SPUNÎNDU-MI: MAMA DUMNEAVOASTRĂ ESTE VIE ŞI FERICITĂ". 
Mama dumneavoastră este într-adevăr vie şi fericită, căci nu există moarte, ci doar o trecere din planul fizic în planul spiritual. Naşterea în planul fizic este considerată ca o nouă viaţă. Ei bine, tot astfel este naşterea în planul spiritual, este tot începutul unei vieţi noi, a unei noi experienţe. 
MAMA ÎNCEARCĂ SĂ-MI SPUNĂ CU ADEVĂRAT CĂ TRĂIEŞTE ŞI CĂ ESTE FERICITĂ SAU AM ÎNNEBUNIT EU? 
Nu, nu aţi înnebunit. Sufletul mamei dumneavoastră trăieşte cu adevărat în pace şi ea doreşte să o ştiţi [...]. Viaţa este mai vastă decît o viaţă iar moartea nu este sfarşitul [...]. 
TATA ŞI MAMA AU VENIT SPRE MINE ÎN VIS ŞI PĂREAU FERICIŢI SĂ MĂ VADĂ, DAR ÎMI SPUNEAU CĂ SORA MEA S-A SINUCIS.
Acest vis vă arată, datorită intervenţiei tatălui şi mamei dumneavoastră care au murit, gîndurile pe care şi le face sora dumneavoastră. Pentru că ea trăieşte în nemulţumire. Cum vedeţi, tatăl şi mama contează pe dumneavoastră ca să o lămuriţi, să o ajutaţi şi să o susţineţi pe această soră. Daţi-i sfaturi spirituale care îi permit să înţeleagă mai bine şi să se maturizeze; dacă nu, va fi distrusă de experienţe negative. Ea se gandeşte la sinucidere [...]. (Lectura 136-D).

Sfaturile morţilor nu trebuie neglijate niciodată: MAMA MI-A APĂRUT ÎN VIS, AM VĂZUT-O FOARTE CLAR. EA MI-A SPUS: DU-TE ŞI CONSULTĂ OSTEOPATUL!

[...] Trebuie să mergeţi acolo [...]. Este tot o lecţie pentru dumneavoastră, care vă va permite să verificaţi din experienţa cotidiană anumite adevăruri care v-au fost date. (Lectura 136-45). Supravieţuirea morţilor este unul din aceste adevăruri.

CUM POATE ACEASTĂ PERSOANĂ SĂ COMUNICE CU SPIRITUL TATĂLUI SĂU CARE A MURIT?

Exact aşa cum vi s-a spus. Studiaţi ceea ce se întîmplă în această zonă-frontieră dintre viaţă şi moarte. Studiaţi-o, gîndiţi-vă la ea, puneţi-vă Eul în aceste condiţii cînd conştientul face loc superconştientului care preia atunci conducerea. În acel moment putem să intrăm în acel tip de comunicare, cum o face această persoană în timpul somnului. Dar totuşi nu trebuie să zăboviţi acolo, pentru că poate deveni stresant pentru cealaltă entitate (cea care este "moartă"), în unele momente. (Lectura 900-8).
ÎL VISEZ MEREU PE SOŢUL MEU DECEDAT. CE ÎNSEAMNĂ ASTA?

Ei bine! Exact ce vi se spune: fără să exageraţi, luaţi aminte la aceste informaţii care vă sînt prezentate în acele vise, căci ele vă sînt date ca să vă ajute, ca să vă susţină, să vă reconforteze, atît fizic cît şi material şi spiritual. Se încearcă ajutorarea dumneavoastră. (Lectura 2218-1). Căci este evident că iubirea dintre două fiinţe nu se opreşte odată cu moartea. Întrajutorarea dintre vii şi morţi este un lucru firesc pe care Biserica îl numea: "comuniunea sfinţilor".

Cayce, totuşi, îşi avertizează consultanţii: Nu înseamnă că nu există comuniunea sfinţilor. Dar atenţie, există şi comuniunea păcătoşilor! Nu vă duceţi să-i căutaţi! (Lectura 2787-1). Totuşi, în vis, există mai multă siguranţă, căci nu mergem "să-i căutăm"...Edgar Cayce


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu