Totalul afișărilor de pagină

21 iun. 2021

Fiecare avem de ales...


 

"...Am fost programați timp de mii de ani, ni s-au spus minciuni după minciuni și acestea au intrat adânc în mentalul nostru. Acum are loc o masivă deprogramare și uneori este dureroasă, pentru că trebuie săpat adânc, pentru a fi desprinse acele vechi tipare/ concepții/ limitări. Și nu uitați că nu e vorba doar despre programarea voastră, e vorba de programarea familiei voastre, a strămoșilor voștri. Lucrurile sunt mult mai profunde decât credeți voi… acum.
Am avut o discuție mai aprinsă cu familia mea, mi-au spus lucruri care chiar m-au afectat, dar în final mi-am spus că eu nu mai sunt prinsă în programarea familiei mele biologice, mi-am gasit Familia de suflet, oameni cu care rezonez, care au aceleași valori și aceeași viziune ca a mea și care sunt preocupați de a servi Binelui comun, așa încât nu mai accept să mă las trasă în jos, înapoi în manipulare, de familia mea biologică. Îi iubesc pe cei din familia mea biologica, dar eu nu vreau să mă întorc în lumea lor morbidă.
De aceea spun că vom avea parte de provocări, iar relația cu familia biologică este, de regulă, o mare provocare pentru cei care s-au trezit spiritual.
Fiecare avem de ales: putem spune foarte clar ”matricea 3D nu mai este pentru mine. Eu nu mai pot trăi pe baza acelor reguli/ norme/ valori/ principii”. E adevărat că îți trebuie curaj să iei o astfel de decizie, să fii oaia neagră a familiei, să te retragi în lumea ta, în care la început ești singur, fiindcă niciunul dintre apropiații tăi nu te înțelege, în condițiile în care toți sunt prinși în 3D.
Da, o să simți puțină frică, o să simți ceva îngrijorare, dar o să mai simți în adâncul tău că pur și simplu nu te poți întoarce , că trebuie să mergi înainte pe Calea ta."
(Judith Kusel)

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu