Totalul afișărilor de pagină

29 iun. 2021

Pași spre Iluminare- Conștientizează Puterea ta Interioară...


 
Ne aflăm în mijlocul unei schimbări în Codul Vieții, iar toate experiențele, situațiile, lipsurile care vin în viața noastră ne pregătesc pe noi ca Fii și Fiice ale Vieții, să ne trezim și să ne recunoaștem propriul Creator Lăuntric Divin, de fapt această trezire este o „naștere” a Sinelui nostru Divin embrionic pentru a se uni cu Întregul Divin. Suntem binecuvântați să trăim aceste minunate Vremuri în care Viața în curgerea ei firească ne conduce în virtutea Marii Uniuni care este lipsită de separare dualistică.
Haideți să trăim și experimentăm Divinitatea în interiorul inimii noastre, să deschidem Porțile de Lumină din interiorul nostru ca Toți să fim o singură Familie, să fim Unul în Divina Unitate și prin iubirea noastră să înconjurăm pământul într-un dans al Luminii, al Păcii, al Blândeții și al Iubirii.
Prin intermediul Întregului Divin, al Luminii și al Iubirii Infinite să avem cu adevărat o Naștere Christică în Veacul Spiritului Sfânt în care va Domni Adevărata Iubire a Intregii Creatii.
Mă simt profund binecuvântată de abundența din viața mea, dragostea care mă înconjoară, oameni frumoși care mi-au îmbogățit viața, oameni frumoși pe care v-am cunoscut prin intermediul rețelelor de socializare și cărora am reușit să aduc o rază de lumină.
Vă iubesc Oameni Frumoși!
Am înțeles că Iubirea, Blândețea, Căldura Sufletească sunt manifestări ale Divinului Etern și odată manifestate aducem Darurile Divine precum Pacea, Fericirea și Sănătatea în Corpurile noastre.
Fie ca Înțelepciunea să aducă în sufletul nostru Pace, Iubire și Sănătate și haideți să-L trăim cu adevărat Divinul Iubirii în fiecare secundă al Vieții noastre.-AstharMaia

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com

Iti transmit din Suflet si Iubire.

gabriella.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu