Totalul afișărilor de pagină

4 aug. 2021

Astfel de lucruri sunt daruri ...


 

Cei mai mulți dintre noi am fost crescuți într-o cultură a rușinii, am fost învățați că dacă nu facem ceea ce „trebuie”/ „e bine”/ „e frumos” suntem răi, am fost făcuți de rușine dacă nu am respectat regulile stabilite de alții (părinți, profesori, etc). De asemenea, dacă nu ne aliniam la „adevărurile” familiei/ comunității eram făcuți de rușine, era marginalizați, eram tratați ca niște paria.
În copilărie am găsit fiecare moduri de a supraviețui psihologic în acest climat toxic și apoi, ca adulți, ne mirăm că simțim că nu avem valoare/ suntem neputincioși/ nu merităm să fim iubiți, nu înțelegem de ce ne învârtim în cercul vicios al rușinii și repetăm aceleași scenarii disfuncționale în toate relațiile noastre.
Și dacă unii dintre voi încă mai sunteți la acest nivel, vă sugerez să vă gândiți la orice lucru care vă poate face să vă simțiți ca un om care are valoare, care merită să fie respectat. Și apoi să faceți acele lucruri.
Un astfel de lucru ar putea fi să începeți să spuneți „Nu” unui om care vă vampirizează energetic de ani sau chiar de decenii.
Un astfel de lucru ar putea fi să ieșiți dintr-o relație abuzivă/ toxică.
Un astfel de lucru ar putea fi să vă îndepărtați de o familie sau de o comunitate religioasă abuzivă, care vă tratează ca și cum ați o cârpă de șters picioarele.
Astfel de lucruri sunt daruri pe care vi le faceți singuri. (Robert Ohotto)

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu