Totalul afișărilor de pagină

10 aug. 2021

Dacă energia mea...


Dacă energia mea nu te trezește, nu sunt pentru tine,
Dacă spiritul meu nu te inspiră, nu forța conexiunea, Dacă mintea mea nu te face să gândești mai profund, nu are sens să mă ai în mintea ta.
Dacă pasiunea mea nu te mișcă, atunci va fi mai bine să schimbi direcția, dacă prezența mea nu te ajută să evoluezi, cu siguranță absența mea o va face.
Dacă dragostea mea nu îți deschide inima, cu siguranță, o altă iubire o va face, du-te și găsește ceea ce face ființa ta să vibreze, nu te opri nici măcar să privești înapoi.
Unul dintre cele mai mari acte de iubire, este să nu renunți, vibrația nu minte. Ai încredere în procesul tău de trezire. -Maria Q.
--Traducerea. : Valentina Ionescu

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa de email  gabi.gabriela58@yahoo.com


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu