Totalul afișărilor de pagină

13 aug. 2015

Arhanghelii...

Arhanghelii sunt mesageri trimişi de DUMNEZEU omenirii. Ei oferă sprijin spiritual şi inspiraţie. Primim din lumina şi din puterea lor, ca prin propriile noastre forţe să participăm împreună cu DUMNEZEU la crearea universului.
Arhanghelii au o disponibilitate aproape nelimitată, şi mai ales atunci când avem stringentă nevoie de ajutorul lor, putem să invocăm cu
credinţă prezenţa lor în universul nostru lăuntric.
O veche rugăciune invocă sprijinul arhanghelilor:
"Fie ca Sfântul Arhanghel Mihail să fie şi să rămână mereu în dreapta trupului şi a fiinţei mele.
Fie ca Sfântul Arhanghel Gabriel să fie şi să rămână mereu în stânga trupului şi a fiinţei mele.
Fie ca Sfântul Arhanghel Uriel să fie şi să rămână mereu în faţa trupului şi a fiinţei mele.
Fie ca Sfântul Arhanghel Rafael să fie şi să rămână mereu în spatele trupului şi a fiinţei mele.
Fie ca Preasfânta Prezenţă a lui DUMNEZEU să fie şi să rămână mereu deasupra capului şi a fiinţei mele".


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu