Totalul afișărilor de pagină

1 aug. 2015

Rugăciune pentru linişte financiară...

Doamne Dumnezeule,
Ştiu că eşti izvorul tuturor lucrurilor mele bune şi mi le trimiţi pe toate căile. Te rog, ajută-mă să scap de teama care mă împiedică să primesc darurile Tale. Te rog, ajută-mă să simt emoţiile păcii, recunoştinţei şi securităţii financiare şi să ştiu că sunt copilul Tău, căruia îi trimiţi mari binecuvântări. Rămân acum deschis călăuzirii divine, care mă îndreaptă către situaţii, oameni şi oportunităţi, care sunt o parte din planul Tău pentru liniştea mea financiară. Văd şi simt acum că eu şi toţi ceilalţi suntem complet asiguraţi din punct de vedere financiar şi inima mea este plină de recunoştinţă şi de bucurie faţă de universul îmbelşugat pe care L-ai creat. Mulţumesc. Amin.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu