Totalul afișărilor de pagină

10 aug. 2015

Terapie cu Ingeri...

DETOXIFIEREA cu Arhanghelul Mihail este un mod in care poti sa indepartezi aceste persoane de tine .Prin rugaciunea de mai jos Mihail te va ajuta sa tai legaturile energetice ( corzile eterice) intre tine si acest prieten precum te va ajuta cu multa claritate sa alegi oameni care merita compania ta ,va echilibra mediul social in care te aflii si te va ajuta sa formezi relatii armonioase cu tine si cu cei din jur .
” Arhanghel Mihail ,iti invoc energia divina acum pentru ca am nevoie de ajutor . Te rog sa ma ajuti sa vad obiectiv relatiile cu oamenii din jurul meu si sa fiu sincer cu tipul de raport pe care-l am cu ei . Da-mi claritatea necesara pentru a vedea cand cineva profita de mine ,voit sau nevoit .Ajuta-ma sa atrag in viata mea persoane sincere ,fericite carora le pasa cu adevarat de mine. Te rog sa tai corzile de frica ,de energie toxica sau stagnanta intre mine si accesti prieteni .Te rog ajuta-ma sa eliberez orice relatie nesanatoasa sau toxica din viata mea in cel mai bun mod pentru sinele meu superior.Am incredere in ghidarea si mesajele tale ,multumesc pentru ajutorul tau nepretuit. Faca-se voia Tatalui Ceresc.”
Amin !
Daca repetati acest procedeu la un interval de timp regulat relatiile din viata voastra se vor armoniza ,vor intra persoane noi in viata voastra iar relatiile vechi si toxice vor disparea . Atentie insa pentru ca in urma acestor curatiri puteti risca o perioada de izolare fata de cei din jur care nu au intentii bune cu voi .
Este totusi un mod de detoxifiere a vietii si trebuie luat in serios ,insa cand aceasta curatenie se va incheia viata voastra va fi mai fericita si in armonie cu cei din jur .

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu