Totalul afișărilor de pagină

2 aug. 2015

Sa cerem Drepturile noastre Divine...

Cer dreptul meu divin la ascensionare in cele mai optime conditii si in ritmul cel mai bun pentru mine.
Cer dreptul meu divin la libertate,in toate sensurile posibile.
Cer dreptul meu divin la abundenta pe toate planurile.
Cer dreptul meu divin la sanatate radianta si la echilibrarea perfecta a tuturor corpurilor mele.
Cer dreptul meu divin la o relatie de iubire care sa ma implineasca total,cu cineva aflat pe acelasi nivel evolutiv ca si mine.
Cer  dreptul meu divin la anularea karmei negative pentru a putea sa fac ceea ce am ales inainte de aceasta intrupare.
Cer dreptul meu divin la traiul pe o planeta inalta vibrational,o lume a pacii si linistii.
Cer dreptul meu divin la fericire,care este un drept imuabil al fiecarei fiinte care a fost creata vreodata.
-sursa- http://suntemcopiistelelor.blogspot.ro/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu