Totalul afișărilor de pagină

8 nov. 2021

RUGACIUNEA ANGEL REIKI - SESIUNEA DE VINDECARE...

Puteți invoca toti cei patru îngeri menționati prin vizualizarea simbolului Reiki potrivit fiecaruia si spunand numele Arhanghelului (de 3 ori). Vorbiti-le într-un limbaj simplu. Nu este nevoie de rugăciuni speciale sau ritualuri. Aceasta este tocmai motivul pentru dezvoltarea acestei modalități.

Este benefic sa chemati toti cei 4 Arhangheli. Puteți chema unul si apoi sa chemati inca unul. Este perfect normal sa va simțiti atras de unul dintre îngeri. Puteți chema ingerii oricând doriti. Nu uitați să folosiți cuvântul "Acum" atunci când ii chemati. Folositi ca si ghid calitățile si caracteristicile ingerilor mentionate mai sus, atunci cand cereti rezolvarea unei probleme. Dati-le ceva timp pentru a lucra cu voi. Continuati sa insistati, nu renuntati imediat si nu va opriti de a lucra cu ei atunci când incepeti sa simțiți prezența lor.

O rugăciune simpla care este si o sesiune de vindecare:

Mod de actiune:

 Fii relaxat și adopta o poziție confortabila

 Pozitionati-va cu fata spre est, dacă este posibil.

 Plasați-va mâinile în poziția de rugăciune aproximativ in dreptul pieptului.

 Dupa ce respirați profund de cateva ori puteți invoca îngerii.

Spuneti: "Sfinti Îngeri și Arhangheli, ajutati-mă să aduc pacea în tot ceea ce sunt, astfel incat să reflect compasiunea și vindecarea lui Dumnezeu în tot ceea ce sunt și fac".

Spuneti: "AA Rafael, Ingerul Soarelui, coboara in mine și aprinde focul vieții in intregul meu corp". Vizualizați in aer in fata dvs simbolul Sei Hei Ki.

Spuneti: "AA Gabriel, Îngerul Vieții, intra in membrele mele și da putere intregului meu  corp". Vizualizați simbolul Cho Ku Rei în aer in fata dvs.

Spuneti: "AA Mihail, Îngerul Pământului, intră in organelle/celulele mele producatoare și regenereaza intregul meu corp". Vizualizați simbolul DKM în aer înainte dvs.

Spuneti: "AA Uriel, Îngerul de foc, intră în inima mea și transforma-ma cu Iubirea și Focul lui Dumnezeu și aprinde-mi Focul lui Dumnezeu in intregul meu corp". Vizualizați simbolul HSZSN în aer înainte inaintea dvs.

 Discutați cu Îngerii separat sau cu totii impreuna.

 Axati-va cerinta/solicitarea pe o singura calitate a Îngerului sau per total.

 Permiteți fluxului de energie sa curga.

 Aveti sansa/posibilitea sa primiti mesaje, semne sau o intuiție mai puternică.

 Puteți adăuga acestei modalitati orice metoda sau rugăciune a voastra.

 Mulțumiti îngerilor pentru ajutor.

Folositi impreuna cu orice sesiune de lumină.

 

Pentru initieri si terapii, va rog sa-mi scrieti pe adresa gabi.gabriela58@yahoo.com
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu