Totalul afișărilor de pagină

3 feb. 2017

Centrul Universului...

Incep o noua zi, plin de recunostinta si pace in suflet, putin ametit pentru ca sunt abia venit dintr-o alta lume, ce o uit cu fiecare secunda.
Si totusi unde sunt? aici sau acolo, de ce se schimba totul cu fiecare secunda? 
Cu fiecare raza de lumina, ma integrez in aceasta lume divina. 
Si cand privesc lumea, ma vad eu in oglinda, dar este diferita, si poarta in ea eterna scanteie divina.
Ma las purtat de mersul zilei, imi pastrez cateva clipe sa privesc si sa simt natura, cum fiecare particica a creatiei este in plina miscare.
Este plin de viata si energie, ma aflu in plina armonie si simt fiecare bucurie. Sunt prezent si constient.Viata pentru mine inseamna Dumnezeu, inseamna vitalitate, este energia ce ne uneste si ne aminteste cine si ce suntem clipa de clipa.
Poate eu vad lumea altfel decat o vezi tu, o definesc si o modelez in functie de ceea ce cred si am invatat. 
Stiu sigur ca lumea mea ma reprezinta si este exact oglinda mea. 

Pe cat de reala este lumea mea, este si a ta, o recunosc si o respect din toata inima.
Bogatia mea este pacea si iubirea ce traieste in infinitul fiintei mele.
Si totusi unde este centrul universului? 
Privesc in jur, ma invart pe loc, ascult miscarea si creez o spirala in jurul meu care incet incet ma duce cu gandul ca sunt Eu.

Sa fim prezenti si constienti de maretia noastra ca Fiinta Divina, omul este doar o mica parte ce ne poarta aici pentru a simti si trai aceasta viata minunata.
Fiecare om are propria viziune a vietii, asa cum crede si cum a invatat din perspectiva umana.
Dar altfel este viata vazuta de Spirit, iar aici va las sa meditati.

Iubesc viata si viata ma iubeste.
-sursahttp://spre-infinit.blogspot.ro/2017/01/centrul-universului.html-



Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu