Totalul afișărilor de pagină

22 feb. 2017

Îmi este benefică această stare?...

De la această întrebare pleacă toată căutarea noastră. Primul pas pentru eliminarea blocajelor este ieșirea din ignoranță. Ieși din ignoranță atunci când tu simți că lucrurile care se întâmplă cu tine, în viața ta nu sunt cele pe care cu adevărat ți le-ai dori. Ei bine, atunci intri în poziția de observator, despre care vom discuta mai jos.
articol realizat de Răzvan DANC după învățăturile Niculinei Gheorghiță
Acum e suficient să știi că totul se întâmplă conform intenției tale. Atunci când ajungi să accepți faptul că tu ai cauzat răul din viața ta, semaforul se face din nou verde și tu realizezi că poți schimba.

Blocajele pot fi cu miile, de la a nu știi dacă ești suficient de bun pentru a merita să fii iubit și până la blocaje pe partea financiară. Banii sunt și ei foarte importanți în viața noastră, deoarece sunt moneda de schimb la nivel global. Spunea un doctor că lipsa banilor sunt una dintre principalele cauze ale tuturor bolilor.
Motivul invocat de domnia sa este acela că atunci când nu ai bani să plătești rata, lumina, telefonul, gunoiul tu ieși din pacea interioară și devin STRESAT. Stresul este la baza tuturor bolilor. Stresul poate agrava orice boală. Cât de urât..mi-am zis. Iată cât sunt de importanți banii. Nu îi renegați. Nu mergeți pe ideea mai bine sărac, dar fericit. De ce nu și bogat și fericit.
Am fost la un seminar pe tema abundenței și bineînțeles a venit vorba despre bani și lipsa lor, plus aceste perne care să atenueze durerea cauzată de lipsa lor. Povestea că și personajul avea astfel de gândire și de programe și uite așa a ajuns în stadiul în care să predea lecții de antreprenoriat, elevii lui să aibă firme înfloritoare, iar el să dea faliment.
Ce a făcut greșit, se întreba în perioada în care familia nu îi spunea nimic, dar în ochii lor se vedea compasiunea mixată cu „de ce ne-ai făcut asta?” Apoi a realizat că nu poate să aducă în viața lui bani dacă el crede că banii aduc necazuri. Sau banii nu aduc fericire. Sau mai bine sărac…sau!
Când a conștientizat nu doar că a ieșit din ignoranță (căci atunci a ieșit când a început să-și pună întrebări) ci a dezamorsat bomba. A știut că vinovate nu sunt ideile lui sau angajații, ci gândirea sa. Acum a reușit să se repună pe picioare și să predea altora această lecție spre folos și învățare. El a reușit. Toți putem.

EU SUNT DINTOTDEAUNA…

Dacă am ajuns la capitolul bani, am să vă relatez o experiență personală. Prima oară eu am scris în caietul meu EU SUNT DINTOTDEAUNA ÎNCREDERE ÎN MINE. După 29 de zile am spus că voi trece la altă afirmație și am ales: EU SUNT DINTOTDEAUNA BOGĂȚIE FABULOASĂ.
Am avut „norocul” să nu am programe blocante. Eu niciodată nu am considerat că banii nu aduc fericirea sau nu cumpără sănătatea. De ce? Pentru că știu cum e să te doară măseaua de să îți vină să o scoți și să nu ai bani să îți iei medicamente. Am trăit pe pielea mea și astfel de situații. Deja a devenit adevărul meu și nimeni nu mi-l poate lua.
Dar cancerul?! Ar zice unii. Luați problema mai din fașă. Nu are sens acum să spunem că e boala nemulțumitului. Hai să mergem pe partea medicală. Dacă ai avea bani și ai merge la control de câte ori e firesc și ai reuși să descoperi la timp, nu ai putea trata? Oamenii ajung în ultimele stadii pentru că nu au bani să meargă să plătească un control care la stat nu se decontează, iar la privat e sute de lei. Realitatea poate fi dură pentru ei!
Să revenim la programe blocante. Eu nu le aveam și am început să scriu. Din acel moment viața mea a devenit alta. În primul rând am reușit să îmi cumpăr toată colecția de cărți a Niculinei. Asta da BOGĂȚIE FABULOASĂ. MULȚUMESC, Niculina.
Mi-am cumpărat telefonul dorit, mi-am luat un televizor mult mai mare și mi-am redecorat camera. Din hârtie și pix. Au apărut numeroase oportunități, proiecte frumoase și uite așa au venit toți banii necesari pentru manifestarea spiritului. Cu tot ce am luat nu m-am lăudat, nu am luat pentru a fi mai „tare” sau pentru a mă compara cu alții. Încercați și voi 29 de zile, nu aveți nimic de pierdut. Eu sunt dintotdeauna bogăție fabuloasă!
Conștientizarea blocajelor este acel moment de eliberare. Momentul este unic și devine adevărul tău pe care nimeni nu ți-l poate lua sau contesta. Atunci când intri într-o stare de anxietate spune STOP! Ce gândesc eu acum? Și lasă totul să iasă la suprafață. Ce simt eu acum? Și apare cuvântul magic care te blochează. Automat înlocuiește acel cuvânt cu ceva constructiv. De exemplu: simt teamă = eu sunt liniște și pace interioară.
Merită! Merită mai mult decât să stai și să te gândești încontinuu la lucrurile negative și să ai în minte doar „vai, numai mie mi se întâmplă asta.”
După ce ai aflat ce anume te împidică să te manifești liber poți să lucrezi pe partea opusă. În acel moment bomba este dezamorsată și nu rămâne decât să creezi neuroni care să susțină partea opusă acelui gând. Astfel acel nou gând pozitiv va deveni o atitudine, iar cel negativ va fi aruncat în negura timpului. Neuronii care se conectează împreună, se activează împreună.
Acum să trecem la partea și mai practică a acestui punct de acceptare și schimbare a modului de a vorbi și de a ne comporta. Când am auzit eu prima dată de poziția de Observator am exclamat: WOW! Ce interesant. Să pun în practică. Fizica cuantică spune că totul se întâmplă conform intenției Observatorului.
Cine este observatorul? Evident, noi. Starea de observator, din propria mea experiență, este starea în care nu ești implicat în emoții. Starea în care ai puterea de a privi un anumit lucru, situație sau eveniment fără a te implica în niciun fel. Starea de detașare.
Acel pas înapoi pe care eu îl recomand mereu în articolele mele, tocmai din acest motiv. Atunci când ești foarte adânc implicat în niște gânduri, nu reușești să privești situația așa cum ai nevoie pentru a înțelege. Intrând în poziția de observator tu ești doar un spectator. Totul rulează în fața ta, întocmai ca pe un ecran de cinema, iar tu doar privești, nu și trăiești ce scrie acolo.

Să luăm un caz concret, ceva din viața mea. Au fost momente în care din cauza unor temeri aveam niște gânduri foarte întunecate. Erau parcă emoții pe care nu le puteam controla. Și acelea au fost și înainte să învăț mai multe și am avut surpriza să le am și după. Evident, după apar tocmai pentru a le vindeca.
NU îmi plăceau deloc. Și într-o seară iar au revenit și îmi stricau toată dispoziția. NU erau despre mine, ci despre cineva foarte apropiat. În acel moment am spus STOP! Ce gândesc eu acum? (că îmi e teamă că voi pierde acea persoană, nu vreau să fie asa, pe dincolo…practic am revărsat toată durerea – AM DEZAMORSAT BOMBA). Ce simt eu acum? TEAMĂ.
Imediat după această conștientizare am înlocuit teama cu afirmația Eu sunt dintotdeauna liniște și pace sufletească și afirmația Aleg linia de potențial în care persoana X alege să fie….( contrar a ce mă temeam eu)
Nu știu de câte ori am tot repetat, cu siguranță mai mult de 21 de ori. Știu sigur că am zis până a dispărut acel gând. Ce aveam de câștigat dacă aș fi continuat să rulez același gând de teama? Cu siguranță nimic pozitiv.
De ce „Aleg linia de potențial în care persoana X este…” Simplu! Cum spuneam nimeni nu poate face nimic pentru noi. Eu nu te pot ajuta pe tine să îți schimbi viața concret. Adică nu pot să îți bat la ușă și să intru în creierul tău.

Însă există numeroase linii de destin (sau linii de potențial) pe care dacă intri conștient se întâmplă un anumit lucru. Eu am ALES ca acea persoană să aleagă. Nu i-am încălcat liberul arbitru și în același timp mi-am creat realitatea. Eu prin gândul meu, despre care știu că îmi creează realitatea, am ales ca acea persoană să aleagă să fie într-un anume fel. Astfel că ea (sau eu o voi privi așa) în realitatea mea va fi întocmai cum îmi doresc.
CU IUBIRE ȘI DĂRUIRE PENTRU ÎNCÂNTAREA SINELUI DIVIN!
-sursa- https://astrocercetas.wordpress.com/2017/02/20/eliminarea-blocajelor-si-starea-de-pace/-



Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu