Totalul afișărilor de pagină

17 feb. 2017

Despre plata terapiei, initierilor si consilierilor Reiki...

"Despre plata terapiei, initierilor si consilierilor Reiki
Pentru ca am primit intrebari legate de plata terapiei, initierilor si consilierilor m-am gandit ca ar fi potrivit sa scriu cateva randuri lamuritoare in acest sens.
Consider ca plata pentru Orice pe lumea asta depinde de fiecare, de cat simte el ca poate si este dispus sa ofere. Intotdeauna va exista cate un pret potrivit pentru fiecare si la fel, vor exista oameni care vor plati indiferent de pret.
Inainte de a continua cu discutia despre plata, vreau sa stii ca Nu Eu ofer aceste daruri. Eu sunt doar un canal prin care ai posibilitatea sa primesti …dupa meritul tau!
Este adevarat ca Eu aloc un timp acestor activitati (timp in care as putea sa fac orice altceva).
Este adevarat ca Eu dau din manute in stanga si in dreapta pentru a desena difierite simboluri, pentru a taia stringuri, pentru a curata, energiza, mangaia campuri si suflet… Insa energia nu este a mea. Si daca tu o primesti, nu este nici a ta. Ea este a Universului, a Sursei, a Tatalui.
Este adevarat ca pentru a ajunge unde sunt azi, la acest nivel de evolutie si pentru a putea oferi mai departe tot ce am primit, a fost nevoie, la randul meu, sa renunt la multe lucruri, persoane, obiceiuri, a fost nevoie sa sufar, sa accept sa mi se schimbe viata, intr-un cuvant, sa platesc in multe moduri…, unele dintre ele nu foarte placute. Si am facut-o. Cu Recunostinta! Si o vei putea face si tu, daca esti hotarat.
Am avut parte de maestrii care impuneau o anumita taxa (uneori destul de mare), dar si de maestrii care ne dadeau posibilitatea Constientizarii valorii informatiilor, energiilor, darurilor primite. Nu judec pe nimeni. Fiecare alege sa mearga pe un anume drum in functie de motivele personale. Insa, uneori, am simtit si eu gustul amar al renuntarii la initieri din cauza lipsei banilor. Si nu mi-a placut. Poate ca lipsa banilor a fost doar un pretext sa nu ajung pentru ca nu eram inca pregatita pentru initierile respective. Sau poate nu. Poate chiar trebuia sa ajung si … nu am putut! De ce? Din cauza catorva hartii cu valoare data de … oameni. Nu am sa insir pagini intregi cu dezamagirea din acele momente. Nu vreau sa fac o drama din asta. Vreau sa stii ca te inteleg si iti cunosc framantarile. Poate nu pe toate, dar macar o parte (importanta) din ele. Am fost si eu, si inca sunt, acolo unde te afli tu acum…"

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu