Totalul afișărilor de pagină

28 feb. 2017

REPROGRAMARE MENTALĂ POZITIVĂ...

Schimbaţi programarea, rescrieţi sau modificaţi programul şi vă schimbaţi viaţa !
Meditaţia aduce darul detaşării şi devenim martori şi creatori, experimentând şi trăind în cadrul propriei noastre creaţii.
Întrucât corpurile fizic şi emoţional sunt guvernate de corpurile mentale – mintea înalta şi cea joasă– în fiecare moment de ACUM, programarea eficientă ne eliberează şi, de asemenea, ne ghidează în viaţă.
Dragă Dumnezeule Creator Mamă/Tată,
Eu cer ca fiecare moment al fiecărei zile să se desfăsoare în concordanţă totală şi perfectă cu Voinţa Divină, în perfectă sincronizare Divină .
(Acest program garantează îndeplinirea cu succes a tuturor viselor şi a viziunilor aliniate şi ne opreşte să ne întrebăm în permanenţă, dacă „ar trebui” să facem ceva; ne permite să ştim că, dacă ceva nu se manifestă, înseamnă că nu este în concordanţă, sau nu este conform Programării Divine- deci putem renunţa la el).
Eu cer ca tot ce dau altora în fiecare moment să fie pentru binele maxim al celorlalţi şi al meu însumi.
Eu cer ca toate câmpurile energetice ale corpurilor mele : fizic, emoţional, mental şi spiritual să fie aliniate perfect, pentru ca Sinele meu Divin să se manifeste conştient şi pe deplin în planul fizic şi în toate planurile existenţei, într-un mod care să-mi aducă bucurie deplină, linişte, graţie, plăcere şi abundenţă.
(Cea mai puternică forţă creatoare şi de transmutare din întregul univers este cea a Sinelui nostru Divin- sine superior sau monada EU SUNT. Cerându-i să ne reechilibreze, ea o face cu putere şi cu bucurie).
ACESTA ESTE PROGRAMUL DIRECTOR – este destinat să ne ajute să îndeplinim ce dorim să creem.
După reprogramare trebuie să fim vigilenţi cu gândurile noastre.
Dr. Deepak Chopra spune că „celulele sunt doar o memorie îmbrăcată în materie”, a intra în memoria celulară fără o programare precisă, ne deturnează de la ceea ce avem de făcut.
Dacă ne străduim să ne cunoaştem Sinele nostru adevărat, să experimentăm nelimitarea, atunci trebuie să ne concentrăm asupra Sinelui nostru Divin nemărginit – amintindu-ne, în acelasi timp, că orice lucru asupra căruia ne concentrăm creşte şi devine realitatea noastră.
PROGRAMARE PENTRU NEMĂRGINIRE
Toate corpurile mele sunt acordate, armonizate, în formă şi sănătoase. Ele vibrează şi se exprimă în armonie perfectă şi sincronizată cu pulsul lui Dumnezeu Creator Mamă /Tată.
Acest lucru este adevărat, chiar şi atunci când mănânc, dorm, fac exerciţii fizice sau meditez.
UN PROGRAM PENTRU SINCRONIZARE
Cer să mi se reveleze clar următorul pas/aspect perfect din planul Divin şi să-mi aducă oamenii perfecţi cu care să realizez crearea şi implementarea acestui plan- astfel încât să se poată manifesta fizic ACUM.
Dispun ca Sinele meu Superior EU SUNT să aducă în conştiinţa mea conştientă toate talentele, darurile şi informaţiile din toate vieţile din trecut, din prezent şi din viitor, care îmi vor da apoi forţa pentru a-mi îndeplini în acest plan fizic, ACUM, partea ce-mi revine din Planul Divin
RECREEREA IMAGINII
ACUM, EU comand ca cele 4 corpuri joase ale mele – fizic, emoţional, mental şi spiritual – să manifeste pe deplin, în această realitate fizică, imaginea perfecta a calităţilor Divine ale Sinelui meu Superior (EU SUNT), sau ale Sinelui meu DIVIN !
-sursa- https://detoatepentrutotisimaimult.blog/2015/06/12/reprogramare-mentala-pozitiva/
.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu