Totalul afișărilor de pagină

7 nov. 2016

Avem nevoie de protectie in Reiki ?...

De foarte multe ori  practicienii sau Maestrii de Reiki ai altor scoli (fie ele nontraditionale sau neotraditionale) sunt uimiti de puritatea, simplitatea, logica si frumusetea indescriptibila prin cuvinte a sistemului traditional de Reiki al doamnei Takata.
Desi transformarile suferite in zilele de seminar pot fi imperceptibile uneori , acestea vor deveni din ce in ce mai pregnante odata cu asumarea responsabilitatii asupra propriei sanatati.
Adica numai prin efortul constient zilnic, rabdarea si perseverenta acordata autotratamentului. Pentru ca doar in acest mod  Reiki poate trece de la tehnica sau sistem de vindecare la o adevarata disciplina spirituala.
In cadrul cursurilor sunt intrebat deseori despre necesitatea folosirii protectiei energetice in Reiki. Iar pentru a raspunde cat mai aproape de spiritul Reiki Traditional am ales sa folosesc cateva din invataturile provenite de la Maestrii aparte: doamna Takata, doamna Gray, doamna McFadyen si doamna Himani. Veti avea astfel o viziune cronologica a ceea ce se transmite neintrerupt, din generatie in generatie pe aceasta linie deosebita.
Cred cu convingere ca experienta acestor titani ai Reiki, concretizata intr-o experienta, bazata pe o practica consistenta de peste 140 de ani poate constitui o mostenire de intelepciune, pe care nu o putem neglija.
Ori de cate ori ii era pusa intrebarea referitoare la necesitatea “curatarii” terapeutului dupa tratamentele in absenta, doamna Takata raspundea ca ” Astfel de actiuni nu sunt necesare deoarece oricat de bolnav ar fi clientul, noi nu primim “vibratiile rele” de la acesta” pentru ca “acestea pur si simplu nu intra in sistemul nostru”.
Vorbind despre energie doamna Takata spunea “Reiki este cea mai puternica din cate cunosc” si completa imediat ” Deci nu va speriati sa tratati alte persoane pentru ca intunericul nu poate patrunde in voi”
Explicatia oferita de sensei Takata era urmatoarea ” Energia Reiki va inconjoara ca o aura, este stralucitoare si voi emanati aceasta stralucire, iar aceasta este mai puternica decat orice alta forma de energie care ar incerca sa interfereze cu campul vostru” accentuand faptul ca “Energia mea este mai stralucitoare si mai puternica, facandu-ma impenetrabila”.
Interesanta aceasta afirmatie a doamnei Takata pentru ca la cursurile de Reiki Traditional pe care le-am urmat cu maestra Himani acesta spunea ca  “Dupa ce ati primit initierea Reiki este ca si cum aveti un alt camp energetic , o alta aura. Mergeti direct acasa, mancati ceva usor si dormiti.”
Doamna Beth Gray , cea de a cincisprezecea Maestra Reiki initiata de doamna Takata vorbind despre acest subiect facea referire la urmatoarele  : ” Pastrati Reiki simplu . Nu este necesar sa va inconjurati cu lumina alba, sa afumati camera sau sa va creati o protectie inainte de a incepe terapia. Energia Reiki pe care o oferiti in timpul terapiei va oferi suficienta protectie “.
Doamna Mary McFadyen, cea de a cincisprezecea Maestra Reiki initiata de doamna Takata, fiind intrebata despre necesitatea protectiei in Reiki spunea urmatoarele : ” Nu cred ca am nevoie de protectie. Cand am fost initiata in Reiki ni s-a spus ca exista un sistem de urgenta care nu permite sa pierdem energie si ca nu putem primi alta boala, si aceasta este ceea ce cred. Am totala incredere in ceea ce mi-au spus Maestrii mei.”
In pregatirea privata , pentru candidatii de Maestrii Reiki, pe care am avut-o cu maestra Mary McFadyen aceasta mi-a povestit ca la cursul doamnei Takata , la care a participat, a auzit-o pe aceasta spunand ca “Reiki is in my all body” specificand ca invatase aceasta de la sensei Hayashi.
Deasemenea imi amintesc ca la seminariile de gradul I Reiki Traditional  la care am participat cu doamna Mary McFadyen aceasta spunea atunci cand vorbea despre Reiki: ” Reiki se va dezvolta in voi pe masura ce il utilizati. Cu cat il folositi mai mult cu atat devine mai puternic”.
La fel ca si toti cei ce m-au precedat si  eu am  incredere completa in tot ceea ce m-au invatat Maestrii mei.
-sursa- dr. Aurelian Curin, maestru Reiki linia Traditionala Takata-http://reiju.org/reiju
/?page_id=4911


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu