Totalul afișărilor de pagină

20 nov. 2016

Invataturile Maestrului Lin Kai Ting ...

Doresc să învăţ oamenii despre faptul că ne putem schimba corpul fizic. Şi, spre exemplu, faptul că bolile pot fi vindecate. Însă vindecarea poate avea loc atunci când aflăm cauza. Doar atunci ne vindecăm.
Tumorile sunt formate din energie patogenă ,negativa. De unde vine energia negativa? Vine din emoţiile negative. De exemplu, furia, tristeţea, frica sau nervozitatea. Am studiat asemenea persoane şi am constatat că majoritatea sunt nefericite. Ele sunt nefericite şi ţin în interiorul lor emoţiile negative, de exemplu furia. Când ţin furia în interior, aceasta produce energie patogena. Ea cand se acumulează, se condensează şi se formează tumoarea.
Aşa apar tumorile şi cauza o reprezintă emoţiile negative. Identificând cauza şi aplicând tehnicile de eliberare,de iertare corelate cu tehnici de energizare aceste tumori pot fi topite, pot fi făcute să dispară. Precum o bucăţică de gheaţă. Dacă punem o bucăţică de gheaţă în apa fierbinte, gheaţa se topeşte, dispare.
Boala va dispare atunci cand intreaga energie patogena dispare. Cauza sunt emoţiile negative. Nu trebuie să ţinem furia în noi. Furia produce multe probleme de sănătate, nu numai tumori, ci şi multe alte probleme.
Furia este cauza principală pentru multe boli,este cauza principala a afectiunilor.
De asemenea pentru autovindecare avem nevoie sa evitam emotiile negative. Pentru asta trebuie să înveţi cum să fii fericit tot timpul. Fericirea este remediul emoţiilor negative. Fără emoţii negative, persoana ar fi fericită şi sănătoasă.
Mulţi oameni nu mai ştiu să zâmbească. Ei au uitat să zîmbească. De aceea, mulţi oameni ţin tristeţea în ei, în interior. Şi astfel îşi produc singuri probleme. Singuri îşi produc boala.
Fiecare poate sa isi schimbe viaţa.Este foarte important să se schimbe pe ei înşişi, nu să-i schimbe pe alţii.
Nimeni nu este perfect. Să te schimbi înseamnă să îţi corectezi defectele, greşelile. Există următoarea zicală: înţeleptul ştie unde greşeşte.
Trebuie să ne corectăm propriile greşeli. Ne vom simţi mai bine, vom fi mai sănătoşi, mai fericiţi.
De obicei oamenii văd greşelile altora şi astfel se înfurie şi produc şi mai multe emoţii negative. Iar motivul principal este acela că doresc să îi corecteze pe alţii, nu pe ei înşişi. Şi nu pot să îi corecteze pe alţii, când aceştia nici măcar nu îi ascultă. În aceste condiţii cum pot spera să-i corecteze pe alţii? În acest fel devin şi mai furioşi şi îşi fac şi mai mult rău.
Pentru a mă corecta pe mine mă gândesc în felul următor: greşelile altora nu îmi aparţin. Atunci de ce ar trebui să ţin greşelile altora în inima mea şi să îmi fac rău? Nu este bine pentru mine, pentru sănătatea mea. Dacă vreau să îi schimb pe alţii, trebuie să încep prin a mă schimba pe mine, să fiu un model. Văzându-mă, oamenii să spună: Eşti o persoană bună! Ai o inimă bună! În acest fel predai, îi înveţi pe alţii. Corpul transmite învăţătura (învăţătura este transmisă de felul tău de a fi). Este o învăţare transmisă prin postura corpului. Când oamenii te văd spun că eşti o persoană bună! Comportamentul şi ceea ce spui sunt învăţătura pe care o transmiţi. Şi eşti aşa cum trebuie. În acest fel poţi să schimbi oamenii, pentru că eşi un model pentru ei, de la care învaţă.
Mulţi doresc să schimbe lumea. Cum să schimbăm lumea? Schimbându-ne pe noi înşine. Dacă ne schimbăm pe noi, lumea va fi schimbată.

Acesta este modul de a ne îmbunătăţi pe noi înşine, de a deveni noi înşine din ce în ce mai buni. Cum se întâmplă acest proces? Eşti tot mai fericit şi mai fericit şi astfel devii o persoană mai bună la suflet. Fericirea este cel mai important lucru în viaţă. Să fii fericit.
Oamenii gandesc gresit. Confuzie în toate. Ei cred că viaţa ar trebui să fie aşa cum gândesc ei. Dar lumea nu este aşa cum gândesc ei. Aceasta este rădăcina gândirii greşite, a gândurilor eronate, a confuziei.
Este foarte important să înţelegi un lucru, pentru că dacă îl înţelegi devii mai fericit. Aşa înţelegi că un lucru este altfel şi nu cum credeai tu că este. Nu este vorba de înţelegerea unui singur lucru şi gata, am terminat. Înţelegi un lucru, apoi altul, şi pas cu pas te schimbi.
Pentru a putea ajuta pe cineva, prima condiţie este încrederea. Dacă oamenii nu au încredere, nu îi pot ajuta. Şi de asemenea există oameni care nu doresc să se schimbe, să-şi schimbe stilul de viaţă. Acesti oameni se blocheaza singuri,nu primesc vindecarea.
Sa stim ca dacă rănesc pe cineva, dacă fac rău altora, în primul rând îmi fac rău mie însumi. Dacă fac rău altuia, mai întâi îmi fac rău mie.
Principiul este legea cauzei şi efectului. Oamenii fac rău altora deoarece ei nu înţeleg. Cred că nu contează. Cred că, dacă fac rău altuia acesta nu ştie sau că nimeni nu ştie. Dar aceasta, de fapt, le face rău lor înşile. Ştii, ceea ce au făcut, are un efect. Reacţia este în interior.
Trebuie să-ţi corectezi mintea în permanenţă, să îţi corectezi gândirea greşită, gândurile greşite, ideile greşite.
Prin psihoterapie se vindecă mintea. Iar fiinţa umană este compusă din două părţi: corpul fizic şi corpul mental. Dacă vrei să vindeci o persoană, este foarte important să-i vindeci mintea. În mintea lor, sunt sigur că este ceva greşit. Dacă poţi găsi cauza, nu pot spune că 100%, dar 80-90% persoana poate fi vindecată.
Prin psihoterapie aflam de fapt cauzele nefericirii. Când un om nu este nefericit, nu are emoţii negative, devine treptat mai fericit. Astfel, energia lui vitala devine mai echilibrata.
Atunci cînd un om este fericit, toate meridianele corpului său sunt deschise. Când eşti fericit, îţi simţi corpul deschis şi de asemenea energia şi sângele circulă foarte bine în interior. Fericirea te poate însănătoşi.
Multe persoane sunt nefericite. Cred că motivul principal este ataşamentul. Sunt ataşaţi de ceva anume. Ei cred că obiectul ataşamentului lor este real şi le este teamă să nu îl piardă. Le este frică că nu-l vor obţine. Acesta este motivul principal care îi face pe oameni nefericiţi. Ataşamentul.
Pentru că oamenii nu înţeleg. Asta este ceea ce îi învăţ eu: nimic nu este permanent. Oamenii cred că unele lucruri sunt permanente: am asta, este al meu; vreau să îl am pentru totdeauna. Nimic nu durează pentru totdeauna. Ei doresc ceva pentru totdeauna. Desigur, când îl pierd, suferă.
Eu când voi muri, las totul. Nimic nu îmi mai aparţine. De ce să vreau atunci să păstrez ceva pentru totdeauna?
Ceea ce este material nu durează la nesfârşit. Nimic material nu este veşnic.Si cea mai bună cale este viaţa simplă.
Viata simpla este…Viaţa lui Iisus. Dacă înveţi de la Iisus, viaţa Lui era foarte simplă. Nu avea atâtea lucruri materiale. Dar se ducea peste tot, trăia peste tot. Pentru că atunci când ai o viaţă simplă, nu îţi faci griji. Cu cât ai mai mult, cu atât îţi faci mai multe griji. Dacă ai mai multe proprietăţi, îţi faci griji că le poţi pierde.
Un mod simplu de viaţă nu înseamnă că nu am nevoie de nimic material. Un mod simplu înseamnă să trăieşti cu ceea ce ai. O viaţă simplă înseamnă că poţi avea, dar nu te ataşezi. Chiar dacă ai multe proprietăţi…Eu aşa gândesc: că nu am când am; dacă pierd, pierd. Nu contează. Adică nu mă ataşez de material. În acest mod, mă simt liber.”
Sa ne fie de folos tuturor.
-sursa-
http://vindecaviata.wordpress.com/2014/09/17/invataturile-maestrului-lin-kai-ting/

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu