Totalul afișărilor de pagină

29 mai 2017

Afirmații pentru dezlegare de blesteme sau magie neagră...

Se vor citi de trei ori, pe zi, timp de 21 de zile, următoarele rânduri:
Eu, numele dvs., direcţionez Energie Universală  pentru a dezlega orice blestem, sau magie neagră, sau vrăji care s-ar fi putut face vreodată asupra mea, asupra familiei mele (numele asupra cui doriți) pentru întărirea aurei mele şi a celorlalţi şi pentru vindecarea noastră deplină.
Eu, numele dvs., direcţionez Energie Universală  pentru momenul de dinainte de aruncarea oricărui blestem, a oricărei magii negre, sau vrăji asupra mea, a familiei mele, a casei mele, a neamului nostru...etc, pentru ca energia Divină să formeze un scut de protecţie perfect şi astfel nimic rău să nu ne poată atinge în eternitate.
Eu, numele dvs., direcţionez Energie Universală  pentru a susţine claritatea şi vigilenţa minţii mele, a neamului meu, în orice situație oricând în orice existenţă. 
Toate Binecuvântările Cerului, toată Graţia lui D-zeu curge peste mine, peste familia mea, peste casa mea, peste neamul meu, pentru Gloria lui D-zeu (de 3 ori).
Fiecare fibră a mea, fiecare celulă, fiecare organ vital al meu (al nostru) se regenerează, se vitalizează, capată tinerețea şi sănătatea perfectă spre Gloria lui D-zeu (de 3 ori).
Acum rup, orice magie neagră, orice blestem, orice făcătură, orice gând rău s-ar fi putut arunca asupra mea, a familiei mele (casei, neamului, ţării, planetei....etc) spre Gloria lui D-zeu (de 3 ori).
-sursa-http://uniuneaspirituala.blogspot.ro/2017/01/afirmatii-pentru-dezlegare-de-blesteme-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu