Totalul afișărilor de pagină

15 mai 2017

Daruieste-ti Iubirea...

Mi-a luat ceva timp sa inteleg rostul acestei lumi, fara valurile iluziei. Am urmat firul minunii asa cum imi place sa spun si am pasit inainte cu incredere, fara sa stiu ce ma asteapta, fara sa am nici cea mai mica urma de teama. Am pasit in vid stiind ca acolo e Dumnezeu.
Dincolo de valurile acestei lumi, se afla o lume incredibil de frumoasa, o lume extraordinara, asemeni Shamballei, taramul maestrilor. Am patruns in aceasta lume cand lumea in care m-am nascut nu m-a putut primi. Aceasta lume m-a hranit si m-a sustinut continuu cu Iubire, acea Iubire divina.
Am invatat de la Maestrul Omraam Mikhael Aivanhov, cum sa onorez aceasta lume divina, cum sa imi trezesc natura mea mea divina,  cum sa cresc in Lumina si sa ma hranesc din ce in ce mai mult cu Iubire. Imi era greu sa cred ca este posibil, ca un maestru care nu se mai afla in acest plan, sa transmita atat de multa iubire, ocrotire, ghidare…. Imi era greu sa cred, si lacrimile imi curgeau fara incetare, cum este posibil ca tatal meu, sa nu imi poata darui ceea ce maestrul imi daruieste neconditionat : Iubire care vindeca, care transforma totul in aur, care imi hraneste intreaga fiinta. Este posibil pentru ca el insusi este Iubire. Il port in sufletul meu cu adanc respect si impartasesc cu mult drag tot ceea ce m-a invatat.
De la meastru am invatat cum sa ma apropii mai mult de Dumnezeu. Iar Iubirea pentru El arde ca o torta inauntrul meu. Doar Rumi a putut exprima atat de frumos aceasta Iubire. Maica, Sfintii, Ingerii, Maestrii sunt atat de aproape de noi.
Acesta Iubire mi-a vindecat sufletul si simt sa impartasesc aceasta cu voi. Sunt dovada vie ca nimeni nu este pierdut. In aceasta Iubire, totul devine posibil si mai ales, sa intelegem lumea asa cum a creat-o Dumnezeu.
Alaturi de darul vietii, Dumnezeu a pus in fiecare Speranta si Liberul Arbitru pentru ca fiecare sa poata alege sau nu, cel mai pretios dar pentru sine in aceasta viata, Iubirea !
-sursa- https://mariakaryntaulescu.com/2017/04/04/daruieste-ti-iubirea/

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu