Totalul afișărilor de pagină

24 ian. 2017

Afirmații pentru renunțare la nevoia de a avea dreptate ---

De azi înainte, renunţ la încăpățânarea de a considera că am întotdeauna dreptate, înţelegând că nevoia de a avea întotdeauna dreptate este dorinţa Ego-ului. De azi înainte eu sunt dincolo de această nevoie.
De azi înainte renunţ la orice tip de aşteptare pe care o am din partea altcuiva, înţelegând că aceasta este o dorinţă egotică. De azi înainte îi accept pe toţi exact aşa cum sunt, fără a dori ca ei să acționeze sau să se manifeste așa cum vreau eu, înţelegând că fiecare îşi are propria lui concepție de viață, clădită în urma experiențelor proprii.
Înţeleg că fiecare experimentează tot ceea ce are nevoie pentru propria lui trezire spirituală. Acum știu că atât adevărul meu, cât şi al celorlalți poate fi întotdeauna relativ şi temporar, până când îl vom percepe prin intermediul iubirii.
Aleg, ca de acum înainte, să îmi trăiesc viața prin Adevărul Iubirii. De azi înainte rămân centrat/ă în inimă, trimiţând din centrul inimii mele pace, iubire, iertare şi acceptare către toată lumea. 

-sursa- http://uniuneaspirituala.blogspot.ro/2016/12/afirmatii-pentru-renuntare-la-nevoia-de.html-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu