Totalul afișărilor de pagină

29 ian. 2017

De ce zâmbesc îngerii...

Îmi amintesc cu drag de o persoană care a făcut cândva parte din viața mea și chiar dacă o vedeam zilnic, nu știam cine este, cum o cheamă, ce aspirații are, ce dorințe are. Nu ne vorbeam pentru că ne era imposibil. Cu toate acestea, ea îmi zâmbea. De fiecare dată când treceam pe lângă ea, timpul se oprea, un singur moment era o eternitate, căci acel moment era plin de dragoste.
Știi cât de frumos este să-ți zâmbească din suflet un străin pe care nu l-ai mai văzut niciodată și care nu o face pentru vreun interes anume, ci doar pentru că îi place să fie fericit, dar în același timp nu îi este teamă să-și dăruiască zâmbetul? Nu-l folosește ca pe un mecanism de apărare și chiar dacă zâmbește mai mereu, se uită în ochii oamenilor când face aceasta, ca și cum ar spune: Poftim, îți dăruiesc cu mare drag zâmbetul și fericirea mea. Lasă-l să te vindece! 

Ochii ei sclipeau de iubire, deși eu nu înțelegeam prea multe pe atunci, știam că tare mult îmi plăcea când îmi zâmbea. Am apucat să vorbim doar de câteva ori, am aflat câte ceva despre ea, dar nici până astăzi nu știu cum o cheamă, totuși îi mulțumesc din suflet că a apărut în viața mea așa cum o rază de soare își face loc printre nori, după o ploaie de câteva zile.
Am înțeles mai târziu că ea și oamenii ca ea erau îngeri sau lucrători în lumină. Unii erau conștienți de asta, alții nu. Probabil că ea doar era fericită și îi plăcea să împrăștie această fericire în jurul său. Așadar, iată cât de ușor se pot ajuta oamenii. Fără să avem al treilea ochi deschis, fără mâini magnetice, fără să avem diplome de terapeuți, psihologi, fără să fim medici, sau preoți. Ce, credeți că doar ei sunt calificați să ne trateze? Eu vă spun că fata aceasta mi-a vindecat sufletul cu zâmbetele ei simple. Nu era nevoie de niciun cuvânt, de multe ori vorbele strică momentele speciale de dragoste. De aceea eu aș spune că iubirea adevărată nu este nici oarbă, nici surdă, dar ea este mută și este bine să rămână așa! Și aceasta pentru că nici o mie de cuvinte nu pot face dreptate celui mai simplu și inocent act de iubire.
Recent am trăit o experiență similară și am știut că îmi doresc din suflet să văd cât mai mulți oameni care își zâmbesc unii altora pe stradă, în restaurante, în baruri, în biserici, la film și așa mai departe. Un zâmbet este un dar divin și un medicament pentru inimă! De ce să ne fie teamă să ne zâmbim?
După mulți ani am învățat și eu să zâmbesc din suflet străinilor. Și asta te îndemn să faci și tu. Ce te costă? Durează câteva secunde și să știi că ai șansa să schimbi viața cuiva pentru totdeauna. Fata aceea mi-a schimbat viața total, doar prin zâmbetele ei divine. Eu treceam printr-o perioadă de depresie și o dădeam în bară cu dragostea și cu fericirea. Acele zâmbete calde, m-au uns pe suflet de fiecare dată. A fost printre primele momente când eu am acceptat dragostea necondiționată, fără ca măcar să-mi dau seama ce se întâmplă. A fost tratamentul de care nu știam că aveam nevoie, dar care am înțeles mai târziu că a plantat semințele iubirii, adânc în sufletul meu.
Scriu aceste cuvinte în speranța că și tu vei alege să fii acea rază de lumină în viața celorlalți, știind că un simplu zâmbet poate vindeca inimi zdrobite și poate readuce dragostea în sufletele oamenilor. Zâmbește mereu, zâmbește oricui. Fă-o pentru tine și fă-o pentru ei. Nu există un cadou mai frumos decât un zâmbet!


-sursa-https://stefanplesa.wordpress.com/-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu