Totalul afișărilor de pagină

27 ian. 2017

Cuvinte magice...

Descopăr pe zi ce trece cât de importante sunt cuvintele pe care le rostim. De cele mai multe ori cuvintele pe care le rostim indică credințele noastre și starea noastră interioară. Așa cum ele vin firesc, cu ceva atenție la ce și cum spunem, ne putem schimba realitatea deschizând diverse fluxuri de conștiință prin care putem trăi divin.
Azi vă voi expune ce facem și declanșăm prin rostirea conștientă a cuvintelor „Eu vreau”.
„Eu vreau” – deschizătorul fluxului de conştiinţă al acceptării
Toate acţiunile, schimbările, evenimentele se întâmplă datorită cuvântului magic „vreau”. L-am numit magic deoarece odată rostit acest cuvânt, se duce ca un semnal în univers, iar în interiorul persoanei se întâmplă ceva foarte subtil, ca şi cum se deschide şi activează ceva. Din punctul meu de vedere aceasta e magia când faci ceva şi acţionezi cu acea intenţie în mai multe planuri, dimensiuni.
Când spui „eu vreau” parcă se ridică o forţă în interiorul tău şi lucrurile se întâmplă. Este ceva dincolo de înţelegerea umană; doar fizica cuantică poate explica acest fenomen. Astfel, fizica cuantică explică acest fenomen prin puterea intenţiei observatorului. Conform acestui adevăr totul se întâmplă în realitatea noastră conform intenţiei noastre, adică a ce vrei tu şi numai tu.
De fapt când spui „eu vreau” deschizi fluxul de conştiinţă al acceptării faptului că se poate întâmpla ce vrei tu. Prin „eu vreau” ne exersăm puterea şi forţa liberului arbitru, şi atunci universul transmite orice vrei.
Atunci când vrei ceva tot universul lucrează să împlinească acel ceva.
Paulo Coelho
Iar Iisus spunea „Cere şi ţi se va da”, adică „dacă vrei ceva atunci vei avea”. Din această parabolă am înţeles că dacă vrem cu adevărat chiar putem primi ce vrem „din cer”, pur şi simplu foarte simplu. Adică prin faptul că vrei ceva transmiţi în univers ce vrei. Noi toţi suntem uniţi la nivel de Sine. Atunci Sinele face ca tot ce vrei să se împlinească, şi comunică cu părticele din alţi oameni care se pot implica în ce vrei tu. Şi deodată, parcă se deschid uşi şi oportunităţi care până atunci nu erau, nu le-ai văzut, nu te-ai gândit că se poate. Este fantastic ce face intenţia şi actul conştient de a vrea.
Interesant este că nimeni nu poate să vrea în locul tău ceva. De ce oare? Deoarece atunci s-ar încălca o lege divină şi anume legea liberului arbitru. Se spune că nici Dumnezeu nu trece peste această lege. Se mai spune că „bine cu forţa nu se poate”. Adică dacă omul nu vrea nu  deschide acel flux de conştiinţă al acceptării care duce la materializare. Ce interesant – fiecare poate deschide  orice flux de conştiinţă doar pentru el. Asta de fapt înseamnă să-l iubeşti şi să-l respecţi pe celălalt, când nu te bagi peste liberul lui arbitru, crezând că-i faci bine în viaţa şi evoluţia sa, dar el nu vede asta şi încă nu este pregătit. Pentru a materializa ceva este foarte important să accepţi că acel lucru poate fi real. De curând fiind într-o stare deosebită (sarcina) aveam ceva disconfort fizic după masă. Seara mi-am zis „mâine dimineaţă vreau să ştiu ce am de făcut ca să dispară acest disconfort”. M-am culcat cu această afirmaţie în gând. Dimineaţa când m-am trezit prima informaţie pe care am accesat-o conştient a fost: „tu ştii că ai mai multe linii de potenţial (fluxuri de conştiinţă) în care exişti în acelaşi timp. Alege conştient linia de potenţial în care nu ai acest disconfort”. Zis şi făcut. M-am concentrat cum aleg linia de destin în care fiinţez pe linia de potenţial în care sunt perfect în echilibru cu  mine şi manifest sănătatea radiantă. M-am ridicat din pat ca şi cum nu am avut niciodată acel disconfort şi de atunci totul este altfel.
Concluzia: Am vrut, am crezut, am ştiut, am putut să accesez şi acum sunt.
Vă doresc să ştiţi tot ce vreţi pentru că atunci totul se deschide de la Sine.
-sursa- http://www.holisterapi.ro/cuvinte-magice-i/-Autor articol: Psiholog Niculina Gheorghiță

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu