Totalul afișărilor de pagină

15 ian. 2017

Omul Univers Creator...


Tot ce ne inconjoara este parte din Marele Univers, vazut din perspectiva mea eu sunt centrul Universului meu. 
Totul se invarte in jurul meu si raspunde chemarii mele si a gandurilor emise, eu sunt co-creator al acestei realitati.
Sunt un Suflet individual ce a venit din Marele Spirit si din Inima Lui Dumnezeu si detin in fiinta mea scanteia nemuritoare din EL. 
Aceasta scanteie a vietii este iubirea si viata care mi-a fost daruita si care o daruiesc mai departe, aducand Lumina Lui acolo unde este nevoie.

Dumnezeu pentru mine este Totul, este Marea Constiinta UNUL, nimeni si nimic nu poate fi in afara Lui, eu cred ca Dumnezeu este si om si este si frunza, este iubire si bucurie, este tot ce are viata.
Dumnezeul pe care Il stiu eu nu judeca, EL mi-a dat viata pentru a trai in felul meu, fara conditii. EL mi-a dat libertatea.
Cat timp sunt constient, responsabil si iubesc viata sub toate formele ei, nimeni si nimic nu poate decide in locul meu.

De multe ori m-am intrebat de ce alegem sa venim aici? de ce este atata suferinta pe Pamant? Ce se intampla cu umanitate si incontro ne indreptam? Cine ne ajuta? Unde ne aflam defapt cu adevarat?
Sunt doar cateva intrebari pe care le tot pun si raspunsurile nu ezita sa apara.Pentru mine una dintre bucuriile supreme este sa ajut cat mai multe suflete sa isi aminteasca cine si ce sunt, cat de marete sunt si deasemenea sa realizeze ca Pamantul este o planeta din multitudinea de alte planete sau dimensiuni unde existam, ca sufletul are bogatia lui care se construieste prin sentimente si trairi, ganduri si actiuni.

Daca am reusit sa ajut un singur om, sunt fericit, daca am reusit sa ajut mai multi inseamna ca mi-am atins scopul. Dar nu ma opresc aici, atat timp cat voi fi aici ajut si deschid noi porti spre eternitate, spre Acasa, devenind un pod de legatura.

Omul nu este atat de mic pe cat se spune stiintific, el este o parte fizica a Marii Fiinte a Spiritului ce a coborat din Lumea lui aici in planul Fizic.Foarte multe suflete sunt prinse in planul fizic si astral, unele uita si devin dependente de material si trairile fizice, altele prin influenta altor entitati mai putin benefice care profita de ele.

Este momentul sa realizam ca fiecare SUFLET ARE PUTEREA sa aleaga pentru el, sa nu ne lasam manipulati de nimeni si nimic, sa mergem in directia in care simtim IUBIRE si BUCURIE PURA.
Mare atentie la maestrii falsi, la informatiile care circula, unele sunt pline de dezinformare, mare atentie la fricile si manipularea inoculate de societate.

Pentru a intelege mai bine in imaginea de mai sus am schitat care este parcursul unor suflete (rosu) car nu depasesc planul astral si sufletele (violet) ce se intorc inapoi Acasa pe un parcurs normal constient.
Sufletul venit din planuri inalte uita de unde a venit si in loc sa se intoarca in planurile inalte, el revine aici de mii si mii de ori, repetand in van mii de lectii fara sa stie de ce, pentru ca la fiecare reincarnare uita de unde a venit.
Suflete constiente vin si traiesc viata dupa viata atat cat are nevoie pentru el insusi si pentru scopul inalt si apoi pleaca mai sus spre alta galaxie sau alte lumi, ca apoi sa ajunga inapoi Acasa la familia de suflete (Monada).Dragii mei traim intr-o lume atat de diversa si de impartita, dar acolo in interior este ceva ce ne uneste pe toti, este Iubirea neconditionata.
Cat timp suntem constienti de acest lucru suntem puternici si purtati pe calea noastra presarata numai cu bucurii si impliniri.

Nu uitati sa vorbiti cu sinele vostru, cu corpul si cu Dumnezeu, cu sufletele care sunt aici sau au plecat Acasa, spuneti cat de mult ii iubiti.
Va multumesc ca sunteti

-sursa-http://spre-infinit.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu