Totalul afișărilor de pagină

22 ian. 2017

Un exercițiu pentru acceptarea părților mai puţin luminoase din noi...




Respirați profund de câteva ori, liniştiți-vă şi coborâți în interiorul inimii dvs, spunându-vă că sunteți de acord și deschiși să acceptaţi cu seninătate toate lucrurile mai puţin luminoase din dvs., că veți deveni conștienți de ele, fără a le judeca. Fiți conștienți că numai prin acceptarea lor, le puteţi elibera cu adevărat. Respirați natural, rămâneți câteva minute în linişte, doar fiți în acest moment.
Scrieți pe o coală de hârtie toate lucrurile care nu vă plac sau pe care le urâți, pe care deși nu le admiteţi despre dvs, sunteți conștienți de existenţa lor. Puteți scrie tot ce vă nemulțumește din toate sectoare vieți: comportament, iubire, relaţii, profesional, material, spiritual, sănătate, personal.
  Recitiți ce ați scris, priviți lista și spuneți:
  „Vă iert pentru toate durerile și suferințele pe care mi le-aţi cauzat. Vă iert şi vă eliberez în lumină. Vă mulţumesc că mi-aţi arătat că sunt puternic/ă. Vă mulţumesc pentru lecțiile pe care mi le-ați oferit chiar dacă a trebuit să le învăț prin suferinţă. Vă mulţumesc că prin voi mi-am aflat reacțiile și am aflat lucruri noi despre mine. Vă iert şi mă iert totodată şi pe mine. Îmi cer iertare sentimentelor mele pe care le-am reprimat.
Îmi cer iertare experiențelor din viața mea dacă le-am rănit la rândul meu, din cauza neacceptării mele. Vă iubesc cu adevărat, vă accept cu adevărat și vă mulțumesc! Vă înţeleg, Acum, cu adevărat rolul în viaţa mea.
Sunt pregătit/ă să merg mai departe acum. Sunt pregătit/ă să-mi recapăt libertatea şi bucuria pentru viaţă.
Sunt pregătit/ă să fiu liber/ă în a mă exprima cu sinceritate și deschis către toţi cei din jurul meu și către mine.
Sunt pregătit/ă să Fiu Ceea Ce Sunt.
Sunt pregătit/ă să accept iubirea și să-i primesc în inima mea pe toţi aceia cu care rezonez şi accept să îi eliberez pe aceia al căror rol s-a încheiat în viaţa mea.
Decid ca de azi înainte să fiu liber/ă şi să trăieşti tot timpul în iubire şi în sinceritate completă. Decid ca de azi înainte să îmi accept binecuvântările primite
Mulţumesc tuturor! Vă trimit lumină, iubire, pace şi binecuvântări.”
Rămâneți în liniște câteva minute. Respirați lumină, iubire, eliberare. Rămâneți în momentul ACUM, plini de bucurie. Simțiți eliberarea din adâncul inimii. Simțiți că puteți fi ceea ce sunteți în mod real. Simțiți că sunteți liberi să vă manifestați cum doriți, fără a cere aprobarea cuiva.
Rămâneți în liniște și bucurie.
Dacă doriți puteți discuta apoi cu familia sau prietenii despre ce v-a deranjat la ei, să le cereți iertare, să le mulțumiți...
-sursa- http://uniuneaspirituala.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu